ردمی نوت 11T پرو پلاس

اطلاعات فاش شده ردمی نوت 11T پرو پلاس، از پشتیبانی بلوتوث 5.3 توسط آن خبر می‌دهند

گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس یک محصول میان رده پریمیوم است که به تراشه قدرتمند مدیاتک و قابلیت های جذابی نظیر بلوتوث 5.3 مجهز خواهد بود. امروز در گجت نیوز به بررسی مشخصات لو رفته این محصول خواهیم پرداخت.

چند ماه پیش شیائومی از خانواده گوشی های ردمی نوت 11 خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها محصولات بسیار خوبی بودند؛ اما از برخی جنبه‌ها، امضای خانواده ردمی نوت، یعنی ارائه مشخصات فنی رده بالا با قیمت پایین را نداشتند! بر این اساس به نظر می‌رسد ردمی قصد دارد با معرفی خانواده Redmi Note11T برخی از این مشکلات را رفع کند. در حالی که خانواده 11T رفته رفته به زمان معرفی رسمی خود نزدیک می‌شود، اطلاعات جدیدی از قدرتمندترین عضو این سری، ردمی نوت 11T پرو پلاس به دست آمده که برخی مشخصات فنی آن را لو می‌دهند.

در گجت نیوز بخوانید:

ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس؛ دو حیوان درنده شیائومی وارد بازار می‌شوند

این دستگاه میان رده قرار است از تراشه‌های دایمنسیتی 8100 پلاس مدیاتک استفاده کند و برخی ویژگی‌های کم‌تر دیده شده در رده قیمتی خود را نیز به کاربران هدیه کند.

جدیدترین رندرهای منتشر شده از این گوشی، برخی مشخصات فنی آن را افشا می‌کنند. با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی این مشخصات  بپردازیم.

پشتیبانی از بلوتوث 5.3

شیائومی در آستانه رونمایی از گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس تیزرهای جدیدی از آن را منتشر کرده است. بر اساس این تیزرها، محصول میان رده پریمیوم جدید ردمی یکی از نخستین گوشی های هوشمندی خواهد بود که از استاندارد بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند. این استاندارد سرعت اتصال بیشتر و تاخیر بسیار کمتری داشته و برای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی بسیار مفید خواهد بود. همچنین اتصال از طریق بلوتوث 5.3 بسیار قوی‌تر از قبل است.

ردمی نوت 11T پرو پلاس

این دستگاه از سیستم رمزگذاری صوتی LC3 نیز بهره خواهد برد. بعلاوه، شیائومی به زودی هدفون‌های جدید Redmi Buds که با این گوشی سازگاری کامل دارد را نیز رونمایی خواهد کرد. به این ترتیب، برند Redmi در آینده بسیار نزدیک قادر به ارائه یک تجربه کامل از بلوتوث 5.3 خواهد بود.

مشخصات سخت افزاری گوشی ردمی نوت 11T پرو پلاس

بلوتوث 5.3 تنها مشخصه سخت افزاری جالب Redmi Note 11T Pro+ نیست! تصاویر جدید منتشر شده از این گوشی، طراحی کاملا یکپارچه فلزی ماژول دوربین آن را نیز به تصویر می‌کشند. در این گوشی حلقه محافظ لنز و قاب آن همگی به طور یکپارچه و فلزی طراحی شده‌اند که ظاهری بسیار پریمیوم به قاب گوشی بخشیده است. بعلاوه، دوربین اصلی، 64 مگاپیکسلی بوده و از حسگرهای 1/1.72 اینچی بهره می‌برد.

ردمی نوت 11T پرو پلاس

همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون که به تدریج در حال به فراموشی سپرده شدن است، در این گوشی حضور خواهد داشت.

ردمی نوت 11T پرو پلاس

علاوه بر این، حافظه ردمی نوت 11T Pro Plus از نوع LPDDR5 خواهد بود که از حیث دفع حرارتی، 32 درصد بهتر از نسل قبل عمل می‌کند. مساحت لایه دفع حرارت در این گوشی 2268 میلیمتر مربع است و از گرافیت سه بعدی هفت لایه نیز بهره می‌برد.

بعلاوه، بر اساس اطلاعاتی که پیش از این توسط Digital Chat Station افشا شده است، میان رده جدید ردمی از صفحه نمایش ال سی دی با نرخ رفرش 144 هرتز بهره خواهد برد. البته با وجود اینکه این صفحه نمایش از نوع LCD است، کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت. گزارش‌ها حاکی از این است که احتمالا ردمی نوت 11T پرو پلاس به بهترین پانل ال سی دی در صنعت گوشی‌های هوشمند مجهز خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی همچنین موفق به کسب امتیاز A+ از وبسایت DisplayMate شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، نسخه‌های پرو و پرو پلاس احتمالا نخستین اعضای خانواده Redmi Note 11T خواهند بود. اطلاعات تکمیلی در خصوص این گوشی‌ها به زودی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*