تلویزیون های سری 2022 سامسونگ

با قابلیت‌های دسترسی تلویزیون های سری 2022 سامسونگ آشنا شوید + اینفوگرافی

تلویزیون های سری 2022 سامسونگ با قابلیت‌ها و نوآوری‌های جدید خود می‌توانند سطح بالایی از دسترسی را به کاربران ارائه دهند. در ادامه با قابلیت‌های دسترسی این محصولات آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ سری جدید تلویزیون های خود را مدتی قبل در مراسم جعبه‌گشایی و اکتشاف (Unbox & Discover) پرده‌برداری کرد. این تلویزیون‌ها با الهام از شعار «صفحه نمایش در همه جا و برای همه» طراحی شدند تا بتوانند به خوبی به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهند.

همچنین سامسونگ این محصولات را به گونه‌ای طراحی کرده تا به شکل یکپارچه به یکدیگر متصل شوند و سطح شخصی‌سازی عمیقی را به کاربران خود ارائه دهند. در واقع این محصولات جدید برای هر موقعیت و سبک زندگی مناسب خواهند بود.

در همین راستا بخش نمایشگرهای سامسونگ برای این محصولات قابلیت‌ها و نوآوری‌های جدیدی را در نظر گرفته تا تمام اعضای جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت بتوانند سطح بالایی از دسترسی را تجربه کنند. در ادامه قابلیت‌های دسترسی این محصول سامسونگ را در قالب اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید:

قابلیت‌های دسترسی تلویزیون های سری 2022 سامسونگ

تلویزیون های سری 2022 سامسونگ

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*