گوشی مدیر عامل شیائومی

گوشی مدیر عامل شیائومی چیست؟

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه در جهان است. آیا تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که مدیر عامل شیائومی از چه گوشی استفاده می‌کند؟ در این مطلب گجت نیوز به این سوال پاسخ می‌دهیم.

چند روز پیش بود که اطلاعاتی درباره گوشی بیل گیتس در وب‌سایت گجت نیوز فاش شد. پس از این چهره شناخته شده، حالا نوبت به مدیرعامل شرکت شیائومی رسیده تا مدل گوشی‌اش رسانه‌ای شود. برعکس بیل گیتس که هیچ علاقه‌ای به استفاده از گوشی‌های تولید شده توسط مایکروسافت نداشت، مدیر عامل شرکت شیائومی علاقه زیادی به محصولات شرکتش دارد و مشغول استفاده از گوشی‌های شیائومی و بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌اش ردمی است.

گوشی مدیر عامل شیائومی مدام تغییر می‌کند

مدیرعامل شیائومی جزو افرادی است که تعداد زیادی گوشی هوشمند دارند و گوشی خود را بارها عوض می‌کنند. البته اگر به سمت شغلی لی جون توجه کنیم، می‌بینیم داشتن چند گوشی موبایل برای دیدن عملکرد گوشی‌های مختلف نه تنها زیاده‌روی نیست، بلکه کاملا هم ضروری است.

"<yoastmark

لی جون مدیرعامل شیائومی در وب سایت چینی ویبو اعلام کرده در حال حاضر از چهار گوشی هوشمند به صورت همزمان استفاده می‌کند. او به فعلا در این روزها مشغول استفاده از چهار گوشی از شیائومی و ردمی است. با این حال در این چهار مدل خبری از اقتصادی‌ها یا میان‌رده‌های ارزان نیست و مدیرعامل شیائومی تنها از گوشی های پرچم‌دار، بالارده و میان‌رده‌های پریمیوم شرکتش استفاده می‌کند.

مدل گوشی های مدیرعامل شیائومی چیست؟

مدیر عامل شیائومی اعلام کرد از گوشی های شیائومی 12، می 11 اولترا، ردمی نوت 11 تی پرو و شیائومی Civi استفاده می‌کند. این گوشی‌ها جزو مدل‌های قدرتمند شیائومی هستند و همگی تا حدی جدید هستند. این گوشی‌ها همگی در سال‌های 2021 و 2022 میلادی معرفی و روانه بازار شده‌اند. نظر شما درباره گوشی های مدیرعامل شرکت شیائومی چیست؟ آیا حاضر هستید یکی از این مدل‌ها را به عنوان گوشی بعدی خود انتخاب کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دلم میخواد استفاده کنم ولی پولشو ندارم

  2. اصلا و ابدا حاضر نیستم از این گوشی ها استفاده کنم گوشی فقط جی ال ایکس

  3. از مارک و مدل تلفن‌های مسئولین کشور هم بگو لطفاً
    و السلام