بازی Star Wars Jedi: Survivor

بازی Star Wars Jedi: Survivor رسماً معرفی شد

استودیوی رسپاون با انتشار یک تریلر به صورت رسمی بازی Star Wars Jedi: Survivor را به عنوان دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fall Order معرفی کرد.

به عنوان بخشی از گردهمایی طرفداران در جشن جنگ ستارگان، اولین تریلر بازی جنگ ستارگان جدای: بازمانده – Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد. این بازی که دنباله‌ای بر بازی پرطرفدار و تحسین‌شده جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون – Star Wars Jedi: Fall Order محصول کمپانی رسپاون انترتیمنت بوده، قرار است در سال 2023 میلادی عرضه شود.

در این تریلر کوتاه سینمایی از بازی Star Wars Jedi: Survivor شخصیت کال کستیس را پس از وقایع بازی محفل سرنگون مشاهده می‌کنیم، جایی که وی همچنان در حال فرار از دست امپراتوری است. اگرچه در این تریلر کوتاه اطلاعات داستانی چندانی وجود ندارد، اما در همین زمان کوتاه می‌توان فهمید که این بازی باز هم شامل هیجان‌های بسیار بالا و ماجراجویی‌های جذابی از دنیای جنگ ستارگان است.

شما می‌توانید اولین تریلر رسمی بازی Star Wars Jedi: Survivor را به صورت کامل در زیر تماشا کنید.

نکاتی که از این تریلر می‌توان به آن پی برد این بوده که به طرز عجیبی کال بعد از اینکه بازی قبلی را صرف بدست آوردن متحدان کرده بود، کاملاً تنهاست و به نظر می‌رسد شمشیر نوری او که زمان زیادی را صرف بازسازی آن کرده بود به دست امپراتوری افتاده است. در نتیجه کال در ابتدای بازی استار وارز جدید در وضعیت خوبی قرار ندارد.

این بازی اکشن رسپاون از دنیای جنگ ستارگان روی کنسول‌های نسل نهم یعنی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و پی سی منتشر خواهد شد و الکترونیک آرتز هیچ اشاره‌ای به عرضه بازی روی پلتفرم‌های نسل قبلی نکرده است.

بازی جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون در زمان عرضه‌اش یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌ها بود و برای کمپانی رسپاون که بیشتر به خاطر بازی‌های آنلاین چند نفره خود مانند Titanfall و Apex Legends شناخته می‌شود، یک دستاورد بزرگ بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*