پوتین مرده است

سرویس جاسوسی انگلیس: پوتین مرده است!

به گفته رؤسای سازمان اطلاعاتی بریتانیا، حاکم مطلق روسیه ولادیمیر پوتین مرده است. جزئیات بیشتر این خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

رؤسای سازمان اطلاعات و امنیت خارجی بریتانیا (MI6) ادعا می‌کنند که رئیس‌جمهور روسیه به شدت بیمار بوده و اگر وی تاکنون مرده باشد، دوستان او این حقیقت رو پنهان کرده و تا زمانی که ممکن باشد قدرت را در دستان خودشان حفظ خواهند کرد.

یک منبع اطلاعاتی به دیلی استار ساندی گفت که حضورهای اخیر پوتین در رسانه‌ها احتمالاً از قبل ضبط شده است؛ همچنین ممکن است در رویدادهای عمومی مانند رژه روز پیروزی مسکو در اوایل این ماه از یکی از بدل‌های پوتین استفاده شده باشد. یکی از منابع اطلاعاتی در مورد این موضوع گفت:« ولادیمیر پوتین به شدت بیمار است و اگر زمانی بمیرد، مرگ وی را اگر ماه‌ها مخفی نگه ندارند، هفته‌ها مخفی باقی خواهند ماند».

این منبع اطلاعاتی در ادامه افزود:« همچنین این احتمال وجود دارد که او هم ‌اکنون مرده باشد که غیرممکن است که راجع به این موضوع به اطمینان صد در صدی برسیم. اعتقاد بر این است که پوتین در گذشته زمانی که حالش خوب نبود بدل استخدام کرده باشید، کاری که ممکن است هم اکنون کرملین در حال انجام آن باشد. پوتین رئیس گروه کوچکی از مقامات ارشد است که کاملاً به او وفادار هستند. آنچه که دوستان پوتین از اعلام مرگ وی وحشت دارند این بوده که ممکن است در کرملین یک کودتا شکل بگیرد و ژنرال‌های روسی بخواهند از اوکراین عقب نشینی کنند. مرگ پوتین آن‌ها را ناتوان و آسیب‌پذیر می‌کند، بنابراین به نفع آنهاست که بگویند پوتین زنده است ، در حالی که برعکس این امر نیز می‌تواند کاملاً حقیقت داشته باشد».

پوتین مرده است

وضعیت سلامتی رئیس جمهور 69 ساله کشور روسیه در ماه‌های اخیر به وضوح بدتر شده است. او کمتر متحرک به نظر می‌رسد و صورتش نفخ کرده است و به گفته برخی از ناظران احتمال ابتلا به سرطان خون او وجود دارد. به طرز خیلی قوی اعتقاد بر این است که او در حال مصرف استروئیدها یا انجام مراحل درمانی سرطان است که باعث شده چهره او پف کرده به نظر برسد.

دو هفته پیش، یکی از افراد با نفوذ روسی که روابط نزدیکی با کاخ کرملین دارد اعلام کرد که پوتین به شدت مبتلا به سرطان خون بوده و قبل از حمله نظامی به اوکراین تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین مرده است یا این یک شایعه پراکنی از طرف دستگاه‌های اطلاعاتی بریتانیاست. نظر خود را از طریق قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حرومزاده تر از انگلیس وجود ندارد

  2. فکر نکنم مرده باشه ولی وقتی سرویس اطلاعاتی انگلیس همچین حرفی میزنه پشتش یک داستانی هست

    باید ببینی منظورشون از اینکار چی بوده

    به هرحال امیدوارم بدرک واصل بشه اگرم زنده است

  3. این فقط یع شایعه هست و بس

  4. از پوتین متنفرم ولی اینا فقط جنگ روانی پیش پا افتاده است. بازی با رسانه ها و ایجاد شبهه های مختلف . البته آرزو دارم بمیره و خون مردم مظلوم ایران زیر پاش بیش از این پایمال نشه