اپل واچ سری 7 کاویار

اپل واچ سری 7 کاویار با طلا، تیتانیوم و برنز شما را حیرت زده می‌کند

کمپانی روسی Caviar از نسخه لوکس ساعت‌های هوشمند جدید اپل رونمایی کرد. اپل واچ سری 7 کاویار در مدل‌های مختلف با ساختاری از انواع فلزات گرانبها موجود است.

از زمان معرفی اپل واچ ادیشن اورجینال به بعد، کمپانی کوپرتینویی هیچ‌یک از ساعت‌های هوشمند خود را با طلا نساخت و به استفاده از سرامیک و تیتانیوم روی آورد. اگر دلتنگ آن ظاهر دلربا هستید، ولی یک ساعت مدرن می‌خواهید؛ اپل واچ سری 7 کاویار پاسخگوی نیاز شماست.

کمپانی روس، این مجموعه را در دو طرح اصلی معرفی کرده است. سری Moon الهام گرفته از آثار گوستاو یانگ، حکاک معروف اسلحه در قرن نوزدهم است و شامل مدل‌های زیر می‌شود:

مدل Gold Moon که با قیمت 25070 دلار، از همه گران‌تر است؛ با ساختاری از طلای 18 عیار و بندی از چرم کروکدیل قهوه‌ای. این مدل فقط 8 کپی دارد.

مدل Night Moon با قیمت 3260 دلار که پوشیده از برنز است و بندی از چرم کروکدیل دارد. 99 کپی از آن به فروش می‌رسد.

دو مدل Blood Moon و Dark Moon هم در این سری جای دارند که به ترتیب، 3350 و 3440 دلار قیمت خورده‌اند.

سری دوم شامل دو مدل Rivets با ظاهری صنعتی‌تر می‌شود. هر دو از فلز تیتانیوم با استاندارد هوانوردی ساخته و با PVD مشکی، پوشیده شده‌اند.

دو مدل Flame و Line نیز در این دسته جای می‌گیرند. این دو هم فریم تیتانیومی دارند؛ اما با حکاکی لیزری، به الگوهایی مزین شده‌اند. قیمت مدل‌های تیتانیومی، بین 3440 تا 3620 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*