فیدلیتی و دیگنیتی

جزئیات عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا

فیدلیتی و دیگنیتی به تازگی توسط بهمن موتور در بورس کالا عرضه شدند. در ادامه با جزئیات عرضه این دو شاسی بلند مونتاژی بازار آشنا خواهیم شد.

شرکت بهمن موتور روز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ دو شاسی بلند فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم را به بازار بورس کالا عرضه کرد و مشتریان تا ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ فرصت دارند تا برای ثبت سفارش این خودروها اقدام کنند. گروه بهمن پیش از این خودرو وانت کارا را نیز به بازار بورس کالای ایران عرضه کرد. از این رو قصد داریم شما را با جزئیات عرضه این دو شاسی بلند مونتاژی بازار آشنا کنیم.

نحوه خرید فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا

مشتریان برای خرید خودرو در بورس کالای ایران باید از طریق سامانه سجام کد بورس کالای خود را دریافت کنند. از این رو کلیه مشتریانی که کد بورس کالا ندارند، با مراجعه به سامانه سجام به شکل آنلاین می‌توانند فرایند عضویت و ثبت نام را انجام داده و کد بورس کالا دریافت کنند.

میزان عرضه

طبق اطلاعیه‌های منتشر شده، بهمن موتور ۴۳۰ دستگاه خودرو شامل ۱۵۰ دستگاه فیدلیتی هفت نفره، ۱۵۰ دستگاه فیدلیتی پنج نفره و ۱۳۰ دستگاه دیگنیتی را در تالار حراج باز عرضه کرده است.

نحوه ثبت سفارش

فیدلیتی و دیگنیتی

برای خرید خودرو در بورس کالا در حال حاضر 30 درصد از طریق همان حساب وکالتی به عنوان پیش دریافت تعیین شده است. ضمن این که معاملات عرضه خودرو در بورس کالای ایران در تالار حراج باز انجام می‌شود و با هر کد ملی فقط می‌توان یک سفارش انجام داد. همچنین زمان ثبت سفارش محصول خودرو از یک روز قبل از تایید عرضه تا ساعت 8:30 روز معامله خواهد بود.

قیمت فیدلیتی و دیگنیتی

بهمن موتور برای فیدلیتی هفت نفره قیمت 803 میلیون و 500 هزار تومان، برای فیدلیتی پنج نفره قیمت 789 میلیون تومان و برای دیگنیتی نیز 843 میلیون و 500 هزار تومان را در نظر گرفته است. علاوه بر این به قیمت‌های پایه این خودروها نیز 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر پایه قیمت نهایی فروش، هزینه‌های مالیات و شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، تولید پلاک و شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالت نیز اضافه خواهد شد.

نحوه خرید و فروش

در این طرح فروش، حراج آنقدر ادامه پیدا خواهد کرد که خریدار دیگری بالاتر از قیمت سایر خریداران نرخ جدیدی را ثبت نکند و حراج بعد از مدتی پایان یافته محسوب شده و معامله به پایان خواهد رسید.

همچنین در بورس کالای ایران، حراج باز به دو روش چند محموله‌ای و تک محموله‌ای انجام می‌شود که در روش تک مجموله‌ای خریداران با وارد شدن تمام حجم عرضه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در روش چند محموله با توجه به میزان حداقل و حداکثر خرید مشخص شده در شرح عرضه قادرند برای رقابت و خرید محصول فرایند را انجام دهند. البته مشتریان برای شرکت در حراج و خرید خودرو می‌بایست در بورس کالا پذیرش شوند که به دو شکل مراجعه حضوری و الکترونیکی می‌توان این فرایند را انجام داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*