ویوو آماده به لرزه درآوردن صنعت موبایل با شارژ سریع 200 واتی

ویوو آماده به لرزه درآوردن صنعت موبایل با شارژ سریع 200 واتی

یک افشاگر معروف چینی، از ساخت فناوری شارژ سریع 200 واتی توسط ویوو خبر داده که احتمالا در نسل آینده گوشی‌های این شرکت استفاده خواهد شد.

شرکت ویوو آماده است تا از فناوری شارژ فوق‌ سریع 200 واتی خود رونمایی کند. افشاگر معروف چینی به‌نام “Digital Chat Station” این خبر را از طریق پستی در شبکه ویبو منتشر کرده و گفته که این فناوری با ولتاژ 20 ولت و 10 آمپر کار خواهد کرد. با این‌حال هنوز تاریخ انتشار دقیقی از آن اعلام نشده است. این شارژر برای باتری‌هایی با ظرفیت بیش از 4000 میلی‌آمپر در گوشی‌های هوشمند آینده این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طبق شایعات، گوشی مورد انتظار هوشمند ویوو X80 پرو پلاس، احتمالا از شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی خواهد کرد و برای آینده نیز، گزینه جایگزین یعنی X90 پرو که هنوز با معرفی آن چند ماهی فاصله داریم، احتمالا از این فناوری جدید بهره می‌برد.

ویوو آماده به لرزه درآوردن صنعت موبایل با شارژ سریع 200 واتی

شیائومی اولین شرکتی بود که طی سال گذشته از این فناوری شارژ سریع رونمایی کرد، اما تاکنون آن‌را در هیچ گوشی هوشمندی ندیدیم. در حال حاضر اکثر سازندگان چینی نظیر ویوو و وان‌پلاس، در نسل کنونی گوشی های هوشمند خود از فناوری شارژ 80 واتی استفاده می‌کنند.

پیش‌تر شیائومی اعلام کرده بود که شارژ سریع 200 واتی این شرکت می‌تواند گوشی را در مدت 8 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*