محصولات Bespoke Home سامسونگ

محصولات Bespoke Home سامسونگ در نمایشگاه EuroCucina 2022 معرفی خواهند شد

محصولات Bespoke Home سامسونگ در نمایشگاه EuroCucina 2022 معرفی خواهند شد. این محصولات با قابلیت شخصی‌سازی بالا می‌توانند سطح امکانات زندگی کاربران را توسعه دهند.

محصولات Bespoke Home سامسونگ در نمایشگاه بین‌المللی EuroCucina ایتالیا به معرض نمایش درخواهند آمد. سامسونگ قصد دارد در این نمایشگاه روی توسعه سه موضوع زمان، تجربه و فضا تمرکز کرده و به معرفی محصولات سری Bespoke خود بپردازد. همچنین در این نمایشگاه فرایند توسعه جهانی، آسانی، گسترش چرخه عمل و انعطاف‌پذیری این محصولات نیز به نمایش درخواهد آمد.

کانگ هیوپ لی، مدیر فروش و بازاریابی بخش لوازم دیجیتال سامسونگ در این خصوص عنوان کرد ما در سال ۲۰۲۱ از سری جدید محصولات خود پرده برداشتیم که باعث آسان‌تر شدن سفارشی‌سازی، عملکرد انعطاف‌پذیر و اتصال دائمی شده و امکان شخصی‌سازی گسترده‌ای را برای کاربران به همراه دارد. در این نمایشگاه نیز ما قصد داریم فرایند گسترش محصولات سری Bespoke را به معرض نمایش بگذاریم.

آشنایی با محصولات Bespoke Home سامسونگ

توسعه فضا

محصولات Bespoke Home سامسونگ به زودی در بیش از 50 کشور عرضه خواهند شد. در همین راستا سامسونگ توسعه این محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف با عملکردها و فناوری‌های پیشرفته به همراه گزینه‌های رنگی متنوع و جدید در دستور کار خود قرار داده است.

طراحی Bespoke فرایند تکاملی خود را طی کرده تا کاربران بتواند اجزای مختلف خانه‌های خود به خصوص آشپزخانه را بر اساس سلیقه خود به معرض نمایش بگذارند. همچنین توسعه و گسترش زیاد این محصولات باعث شده تا کاربران بتوانند در خانه‌ها چشم‌انداز و رویکرد جدیدی را حاکم کنند.

توسعه تجربه

محصولات Bespoke Home سامسونگ

در حال حاضر خانه‌های متصل که یک پدیده نوظهور محسوب می‌شوند در قالب یک فرایند کاربردی در امور روزمره کاربران توانستند امکانات زیادی را برای زندگی آنها فراهم کنند. سری محصولات Bespoke سامسونگ شش سرویس خانه هوشمند شامل آشپزی، انرژی، مراقبت از لباس، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از هوا و مراقبت از خانه، امکانات زیادی را برای بهتر شدن زندگی کاربران به همراه دارند. همچنین قابلیت ارتقا پیدا کرده سرویس Family Hub نیز با هوش مصنوعی پیشرفته باعث می‌شود بتوان از فناوری‌های خانه هوشمند راحت‌تر و ساده‌تر استفاده کرد.

توسعه زمان در محصولات Bespoke Home سامسونگ

سامسونگ قصد دارد محصولات سری Bespoke خود را بیش از پیش پایدار و سازگار با محیط زیست کند تا چرخه عمر این محصولات در کلیه فرایندهای طراحی تا مصرف ارتقا پیدا کند. دوره جدید نمایشگاه EuroCucina از ۱۷ خرداد تا ۲۲ خرداد در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد و سامسونگ نیز قصد دارد در نخستین روز این رویداد، رویکردهای جدید خود را معرفی کند. همچنین با مراجعه به Samsung Newsroom و Samsung.com می‌توانید در خصوص حضور سامسونگ در این نمایشگاه اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*