تریلر نسخه کره‌ای مانی هایست

تریلر نسخه کره‌ای مانی هایست را تماشا کنید

نتفلیکس تریلر نسخه کره‌ای مانی هایست – Money Heist: Korea را منتشر کرد؛ این ویدیوی جذاب شما را با شخصیت‌های اصلی و فضای قصه آشنا می‌کند.

تریلر نسخه کره‌ای مانی هایست منتشر شد؛ این سریال موردانتظار، ساختار و رویدادهای مشابه نسخه‌ی اسپانیایی را در فضایی تازه ارائه می‌دهد.

مانی هایست یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی چند سال اخیر بوده است که پخش آن از سال 2017 آغاز شد و در نهایت در سال 2021 به پایان رسید. سریال، قصه‌ی گروهی از سارقان به رهبری «پروفسور» را روایت می‌کرد که می‌خواهند چند سرقت بزرگ انجام دهند و درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شوند.

حالا نسخه‌ی کره‌ای سریال هم با نام «سرقت پول: کره – منطقه اقتصادی مشترک» در راه است که داستان مشابه‌ای را روایت می‌کند اما یک بازسازی مستقیم نیست و ماجراهای آن در همان دنیای سریال اصلی رخ می‌دهد. اینجا هم با یک پروفسور روبرو هستیم که با الهام از سرقت‌های اسپانیا، تصمیم می‌گیرد تا یک پروژه‌ی سرقت جدید در کره‌ی جنوبی را پایه‌ریزی کند.

فصل اول این سریال شامل 12 قسمت خواهد بود که در اواخر همین ماه در دسترس قرار می‌گیرد. تریلر جدید آن را در زیر مشاهده کنید:

تماشای تریلر نسخه کره‌ای مانی هایست در یوتیوب

در این مجموعه، بازیگرانی همچون یو جی-ته (پروفسور)، جون جونگ-سو (توکیو)، پارک هه-سو (برلین)، لی وون-جونگ (مسکو)، کیم جی-هون (دنور)، جانگ یون-جو (نایروبی) و لی هیون-وو (ریو) به ایفای نقش می‌پردازند. به گفته‌ی سازندگان، این بار شاهد چرخش‌های داستانی تازه‌ای خواهید بود و با یک موقعیت گروگان‌گیری روبرو می‌شوید.

سریال مانی هایست اسپانیایی از چهل‌وششمین دوره‌ی جوایز اِمی، جایزه‌ی بهترین سریال درام سال را به خانه برد و در مجموع برای نوآوری‌ها، کارگردانی و قصه‌ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. سرقت پول، پربیننده‌ترین مجموعه‌ی خارجی‌زبان پلتفرم نتفلیکس هم هست. حال باید دید که نسخه‌ی کره‌ای تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

فصل اول سرقت پول: کره در تاریخ «24 ژوئن» (جمعه، 3 تیر) منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*