مک بوک پرو 13 اینچی با پردازنده M2 اپل

مک بوک پرو 13 اینچی اپل با پردازنده توانمند M2 رونمایی شد.

مک بوک پرو 13 اینچی اپل با پردازنده جدید M2 رونمایی شد. ترکیب این دو با یکدیگر، یک جنگجوی توانمند را راهی بازار لپ تاپ‌ها کرده است.

پس از آپدیت‌های سیستم عامل iOS و حتی watchOS 9، اکنون نوبت به آن رسیده است به سراغ استودیو متحرک اپل برویم. اپل شب گذشته از مک بوک پرو 13 اینچی خود با پردازنده توانمند و جدید M2 رونمایی کرد.

نگاهی به مک بوک پرو 13 اینچی با پردازنده M2

مک بوک پرو 13 اینچی با پردازنده M2 اپل

اکثر ما با پردازنده انقلابی جدید اپل یا همان M2 آشنا هستیم و بر اساس گفته‌های منتقدین، قدرت هیولا وارِ این چیپ را می‌دانیم. این پردازنده که بر اساس نسل دوم لیتوگرافی 5 نانومتری اپل طراحی شده، برتری محسوسی نسبت به پردازنده M1 دارد. به طور کلی می‌توان گفت که M2 نسبت به M1 از نظر پردازش CPU تقریبا 18 درصد سریع‌تر، 35 درصد قوی‌تر در پردازش گرافیکی و در فاکتور موتور عصبی یا همان “Neural Engine”، حدودا 40 درصد سریع‌تر است.

مک بوک پرو 13 اینچی با پردازنده M2 اپل

همچنین این پردازنده نسبت به نسل قبلی خود، حدود 50 درصد پهنای باند بیشتری (در واحد رم) در اختیار کاربران می‌گذارد و از لحاظ عملی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ظرفیت رم دیوایس خود را تا 24 گیگابایت افزایش دهند.

تاریخ ورود به بازار و قیمت MacBook پرو سیزده اینچی مجهز به چیپ M2 اپل

مک بوک پرو 13 اینچی با پردازنده M2 اپل

پس تا اینجای کار به طور کامل با قلب تپنده‌ی MacBook پرو 13 اینچی مجهز به پردازنده M2 آشنا شدیم اما چه زمانی می‌توانیم این لپ تاپ گردن کلفت را در بازار ببینیم؟ طرفداران مک بوک پروهای اپل می‌توانند از ماه بعدی (تیر یا همان جولای) این لپ‌تاپ قدرتمند را سفارش دهند. همچنین طبق گزارش رسمی اپل، قیمت این دیوایس جذاب در حدود 1299 دلار خواهد بود.

در پایان باید بگوییم که شما می‌توانید تمام اخبار مربوط به کنفرانس سالیانه‌ی WWDC 2022 اپل را از طریق این لینک از سایت گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*