آپدیت واچ او اس ۹ و اپل واچ سری ۳

آپدیت واچ او اس ۹ برای ساعت اپل واچ سری ۳ منتشر نخواهد شد

اپل واچ سری ۳ – Apple Watch Series 3 آپدیت جدید واچ او اس ۹ را دریافت نمی‌کند. این یعنی اپل واچ SE رسماً جانشین آن شده است

۵ سال از زمان عرضه اپل واچ سری ۳ می‌گذرد و در کنفرانس WWDC22 مشخصاً اعلام شد که این دیوایس آخرین ورژن watchOS را دریافت نخواهد کرد. این یعنی واچ او اس ۹ از اپل واچ سری ۳ پشتیبانی نمی‌کند و اپل واچ SE، ارزان قیمت‌ترین ساعت هوشمند اپل برای بازار خواهد بود.

سری ۳ اپل واچ با امکان مکالمه تلفنی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و فروش فوق‌العاده‌ای را هم تجربه کرد (هرچند عمر باتری آن می‌توانست کمی بهتر باشد). در حالی که اپل طی این سال‌ها به پشتیبانی از این ساعت هوشمند ادامه داد، اما پایان پشتیبانی از آن به روزشمار افتاده بود. از زمان عرضه watchOS 7 در سال ۲۰۲۰ بسیاری از کاربران از مشکلات دریافت آن گلایه داشتند. و حالا watchOS 9 با امکانات سلامت و تناسب اندام جدید زیادی منتشر شده که باز هم کاربران این اسمارت واچ از دریافت آن محروم خواهند بود.

آپدیت واچ او اس ۹ و اپل واچ سری ۳

واچ او اس ۹

وقتی اپل واچ SE به همراه سری ۶ در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، تفکر کاربران نسبت به ارزان‌ترین نسخه ساعت اپل را تغییر داد. اگرچه اپل واچ سری ۳ به خاطر کاهش قیمت فوق‌العاده زیادی که تجربه کرد، همچنان یک گزینه عالی برای خرید بود.

حتی اگر با اپل واچ ۳ موفق به دریافت آخرین بروزرسانی (واچ او اس ۷) شده باشید هم بسیاری از امکانات جدید آن روی ساعت هوشمند شما به خوبی کار نمی‌کند. بعد از بروزرسانی، سرعت بارگذاری اپلیکیشن‌ها به قدری کند می‌شود که اصلاً ارزش دریافت کردن را ندارد!

اگر یک ساعت پرچمدار می‌خواهید، منتظر اپل واچ سری ۸ باشید

در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد اپل خودش را آماده رونمایی از سه مدل اپل واچ جدید در سال جاری می‌کند که اپل واچ سری ۸، یک نسخه مستحکم و ضد ضربه اپل واچ و نسخه جدید اپل واچ SE هستند. حالا که واچ او اس ۹ منتشر شده دیگر مطمئن شدیم که یک اپل واچ ضد ضربه در راه است؛ زیرا امکاناتی برای ورزشکاران سه‌گانه و معیارهای دقیق‌تری برای سنجش دویدن و همچنین چندین نمای تمرین جدید به آن اضافه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*