هیجان ورزش

هیجان ورزش فقط با X کامل میشه!

اونجایی که نه سن و سال مطرحه و نه سلیقه، ورزشه. با ورزش کردن به همه خوش میگذره، چه پیر و چه جوون، به‌خصوص اگر دسته جمعی باشه. جالب اینجاست که ورزش کردن هم خودش میچسبه هم دیدن مسابقاتش. اصلا مگه میشه مسابقه فوتبال لیگ اروپا رو دید و لذت نبرد؟ مگه میشه مسابقات المپیک برگزار بشه و هیجانش درگیرت نکنه؟ مگه داریم!

ورزش یه طرف، این که چکار کنی هیجان ورزش، آدرنالین خونت رو بالاتر ببره یه طرف دیگه. حالا به نظرت هیجان ورزش و تماشای مسابقات با چی کامل میشه؟ با ما همراه باش تا جوابتو بدیم.

3 نکته قبل از دیدن مسابقه ورزشی

اگر خواستین مسابقه ورزشی ببینین 3 نکته رو حتما رعایت کنین:

  • هیجان ورزش، به توی جمع بودنشه، پس سعی کنین اگه قصد دیدن و لذت بردن از مسابقه فوتبال یا هر مسابقه ورزشی دیگه رو دارین، حتما با خانواده تماشا کنین یا حداقل کنار دوستاتون باشین.
  • معمولا با دیدن برد ورزشکار مورد علاقتون اینقدر بالا و پایین میپرین که قند خونتون افت میکنه، پس حتما کنار دستتون یه خوراکی شور یا شیرین داشته باشین که اگر فشارتون افتاد سریع بخورین تا بقیه مسابقه رو از دست ندین.
  • حالا دوستاتون رو دعوت کردین، خوراکی‌هاتونم آماده‌اس، چطور باید این همه هیجان رو تجربه کرد؟ نظر ما اینه که بیشترین هیجان رو میشه با بیشترین کیفیت تصویری که از ورزش میبینی به دست میارین. حالا این کیفیت تصویر اگر در کنارش تکنولوژی نمایش سریع و بدون لگ تصویر رو هم داشته باشه که دیگه همه چی مهیاس برای دیدن یه مسابقه ورزشی توپ

پس حالا کم کم متوجه شدین منظورمون چیه؟ هیجان ورزش فقط با تلویزیون های ایکس ویژن کامل میشه!

رزولوشن 4K تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

رزولوشن تصویر 4K، یعنی تصویر ورزشکاری که داری توی تلویزیون میبینی، 8 میلیون پیکسل وضوح داره. خب معلومه توپ شوت بشه توی دروازه، تو با چه کیفیتی میتونی لحظه گل زدن به حریف رو جشن بگیری؛ تازه فکر کن کنار این کیفیت تصویر، تکنولوژی MEMC هم باشه که دیگه نه تصویرت کند میشه، نه پرش تصویربرداری و نه هیجانت رو از دست میدی.

رزولوشن 4K تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

تکنولوژی MEMC تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

به عنوان علاقمند به تماشای مسابقات ورزشی، تکنولوژی MEMC تلویزیون، باعث پخش سریع و بدون افت کیفیت تصاویر ورزشی میشه. حالا تکنولوژی MEMC و کیفیت تصویر 4K رو اگر بخواین یکجا داشته باشین باید تلویزیون هوشمندی انتخاب کنین که هر دو رو ساپورت کنه: مثل تلویزیون های ایکس ویژن سری 8 که در اون، تصاویر سریع، روان‌تر و بدون انقطاع و لگ نمایش داده میشه.

تکنولوژی MEMC تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

تبریک! شما برنده جایزه از ایکس ویژن شدید

برای شمایی که اهل ورزشی و داری این مطلب رو میخونی یه خبر خوب داریم. وقت گرفتن جایزه اس.

اگر دوست داری کنار خانواده، هم مسابقه ورزشی ببینی و هم جایزه نقدی ببری، به صفحه تلویزیون ایکس ویژن برو، با خرید تلویزیون ایکس ویژن مدل XYU715 و مدل XYU725 جایزه نقدی ببر. این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن علاوه بر کیفیت تصویر 4K، مجهز به تکنولوژی HDR برای درخشش واقعی تصویره و پنل IPS این تلویزیون‌ها، تصاویر ورزشی رو در همه با رنگ و نور واقعی، نشون میده.

تازه علاوه بر جایزه نقدی، با خرید تلویزیون های ایکس ویژن، توی قرعه کشی جوایز ارزنده ایکس ویژن هم شرکت داده میشی.

این رو هم جالبه در نظر داشته باشین که با خرید دو مدل از تلویزیون های ایکس ویژن به نام های XYU715 و XYU725 علاوه بر قرعه کشی جایزه نقدی هم دریافت می‌کنین. این دو تلویزیون در اندازه های 50 و 55 موجود هستند و جز بهترین‌های این مجموعه ایکس ویژن محسوب میشن.

پس تا دیر نشده شانس خودت رو برای شرکت توی قرعه کشی امتحان کن و جایزه نقدیت رو با خرید تلویزیون ایکس ویژن دریافت کن.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*