لینک اند کو Next Day

کانسپت لینک اند کو Next Day با طراحی جذاب و سیستم خودران سطح 3 معرفی شد

کانسپت لینک اند کو Next Day معرفی شد. این خودرو مفهومی از طراحی جذاب و سیستم خودران سطح 3 بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

لینک اند کو به عنوان زیرمجموعه شرکت چینی جیلی طی سال‌های گذشته با استفاده از مهندسی ولوو توانسته محصولات بسیار جذابی را تولید و به بازار عرضه کند. این خودروساز به عنوان یکی از برترین خودروسازان چینی در حوزه فناوری خودرو محسوب می‌شود و برای تولید خودروهای اسپرت الکتریکی و پلاگین هیبریدی برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته است.

این خودروساز چینی که از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرده تا به امروز توانست 9 مدل خودرو را به شکل انبوه به تولید برساند و آنها را به ترتیب با نام 01 تا 09 به بازار عرضه کند. لینک اند کو که به شکل سالانه حدود 250 هزار خودرو را به تولید می‌رساند به عنوان یکی از معدود خودروسازان چینی به‌شمار می‌رود که کیفیت ساخت و ایمنی آن به استانداردهای اروپا نزدیک است.

مشخصات کانسپت لینک اند کو Next Day

لینک اند کو Next Day

به جز سدان مدل 03، سایر محصولات این خودروساز چینی در کلاس شاسی بلند قرار دارند. در همین راستا این خودروساز یک محصول در کلاس چهار در GT را توسعه داده تا بتواند با عرضه یک سدان پرشتاب و اسپرت نگاه مشتریان این حوزه را نیز به خود جلب کند. خودرو مفهومی لینک اند کو Next Day در بخش نمای جلو طبق زبان طراحی این خودروساز توسعه پیدا کرده و البته به محصولات پورشه نیز شباهت دارد.

لینک اند کو Next Day

طراحان با حجم‌دهی اغراق‌آمیز بدنه و خطوط برجسته توانستند این کانسپت را به یک سدان جذاب تبدیل کنند. همچنین تمام درهای این خودرو به شکل پروانه‌ای و خلاف جهت باز خواهند شد و به همین دلیل این خودرو فاقد ستون وسط است. سقف این خودرو نیز تمام شیشه‌ای بوده و برای کابین حس گلخانه‌ای را به وجود آورده است.

لینک اند کو Next Day

نمای عقب این خودرو نیز به پورشه 911 و پانامرا شباهت دارد. طراحان با حجم‌دهی سپر و درپوش صندوق توانستند نمای جذاب و اسپرتی را برای این بخش به وجود آورند. طراحان در ساخت این خودرو به سطح آیرودینامیک آن توجه ویژه داشتند و رینگ‌های دو رنگ قرمز-مشکی نیز از شیارهای مناسبی برای هدایت هوا بهره می‌برند.

خودرو مفهومی

لینک اند کو برای کابین این خودروی مفهومی یک فرمان کوچک و یوغی شکل در نظر گرفته که به مدل‌های استفاده شده در تسلا اس پلید شباهت زیاد دارد. در کابین این خودرو یک نمایشگر بزرگ لمسی نیز به چشم می‌خورد که انگار از داشبورد آویزان شده است. همچنین اطلاعات مورد نیز راننده نیز روی نمایشگر وسط فرمان به نمایش درخواهد آمد. طراحان داشبورد را با پهنای بسیار کمی طراحی کردند و در آن هیچ نوع کلید فیزیکی دیده نمی‌شود. ضمن این که نسخه تولیدی این خودرو به سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه و رانندگی سطح سه نیز مجهز خواهد شد.

خودرو مفهومی

در حال حاضر از مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی در دست نیست، اما به احتمال زیاد این خودرو در گام نخست با موتور پلاگین هیبریدی روانه بازار خواهد شد و اگر مشتریان از این خودرو استقبال کنند، تولید نسخه برقی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. از آنجایی که میان سایر تولیدات لینک اند کو با محصولات ولوو اشتراکات فنی وجود دارد، احتمالا این خودرو از لحاظ پلتفرم و تجهیزات فنی به پولستار یک و پولستار دو شبیه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*