تاریخ انتشار دیابلو 4

تاریخ انتشار دیابلو 4 مشخص شد + تریلر و جزئیات تکمیلی

در جریان رویداد اخیر ایکس باکس، تاریخ انتشار دیابلو 4 – Diablo 4 مشخص شد و همچنین تریلر سینمایی جدید آن در دسترس قرار گرفت که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

شرکت بلیزارد تاریخ انتشار دیابلو 4 را اعلام کرد و این بازی بزرگ سال آینده در دسترس قرار می‌گیرد. سازندگان تریلر جدید بازی را هم عرضه کرده‌اند که شما را با یکی از کلاس‌های اصلی آشنا می‌کند.

بلیزارد در کنار تایید نسخه‌ی دسترسی اولیه‌ی رایگان به اورواچ 2، تریلر جدید دیابلو 4 را منتشر کرد که پنجمین و آخرین کلاس بازی یعنی «نِکرومنسر» را نشان می‌دهد. این شخصیت می‌تواند اجساد را منفجر کند و چند قدرت جادویی دیگر هم دارد. تریلر جدید بازی را در زیر تماشا کنید:

نِکرومنسر برای طرفداران قدیمی مجموعه، شخصیت آشنایی به حساب می‌آید، کسی که می‌تواند اجساد را از جایشان بلند کند و آن‌ها را در مبارزات علیه دشمنان به کار بگیرد. در رویداد ایکس باکس و بتسدا، گیم‌پلی نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس بازی نیز به نمایش گذاشته شد که خشونت بالا، مناطق جهان‌باز و مبارزات‌ چالش‌برانگیز آن را نشان می‌دهد. سازندگان همچنین تایید کردند که می‌توانید شخصیت‌ خود را سفارشی‌سازی کنید و در این زمینه، آزادی کاملی خواهید داشت.

در دنیای بازی با مناطقی روبرو می‌شوید که در تسخیر دشمن هستند، با پاک‌سازی آن‌ها می‌توانید شهرها و سیاه‌چال‌های جدید باز کنید. رویدادهای فرعی نیز در بازی وجود دارند که اگه به سراغشان بروید، ماموریت‌های داستانی تازه‌ای را تجربه خواهید کرد. دیابلو 4 از ویژگی «کراس‌پلی» پشتیبانی می‌کند و حالت کو-آپ آفلاین هم دارد. برای کسانی که به دنبال چالش‌ هستند، در بازی مناطقی وجود دارد که می‌توانید در مقابل بازیکنان واقعی دیگر قرار بگیرید. بلیزارد در نهایت تایید کرد که از این بازی برای سال‌ها پشتیبانی خواهد کرد و با به‌روزرسانی‌های مختلف، محتواها و آیتم‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود.

واکنش‌‌های طرفداران تا اینجا مثبت بوده است و بازی‌دوستان برای یک بازگشت شکوهمند به دنیای دیابلو هیجان‌زده هستند. اخیرا یک نسخه‌ی موبایلی از مجموعه به نام «دیابلو ایمورتال» نیز منتشر شده است که توانسته پرطرفدار ظاهر شود اما پیچیدگی‌های نسخه‌ی اصلی را ندارد.

بازی دیابلو 4 در سال 2023 برای کنسول‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*