قابلیت جدید واتساپ

واتساپ به 3 قابلیت جدید و کاربردی مجهز می‌شود

واتساپ ۳ قابلیت جدید را برای بهبود مکالمات گروهی و حفظ حریم خصوصی به اپلیکیشن خودش اضافه کرده که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

هفته گذشته امکانات جدیدی به اپلیکیشن پیام رسان واتساپ اضافه شد که به لطف آن شما می‌توانید بهتر در مکالمات گروهی شرکت کنید. اکنون ویل کت‌کارت، مدیر واتساپ در کمپانی متا ۳ قابلیت جدید این پیام رسان که به بهبود حریم خصوصی کاربران کمک می‌کند را معرفی کرده است.

قابلیت های جدید واتساپ برای بهبود مکالمات گروهی

این خبر خوبی است که کاربران می‌توانند برخی از افراد خاص را در یک مکالمه گروهی Mute (بی‌صدا) کنند. این می‌تواند جلوی به هم خوردن یک مکالمه با صدای بچه یا سر و صدای یک کافه را بگیرد. شما اکنون می‌توانید مستقیماً به هر یک از حاضرین در مکالمه گروهی پیام خصوصی بفرستید. این کار مستقیماً از صفحه مکالمه انجام می‌شود. این گزینه‌ی خوبی است که به افراد بگویید صدای آن‌ها را به هر دلیلی قطع کرده‌اید.

قابلیت جدید واتساپ

علاوه بر این وقتی شخصی وارد یک مکالمه گروهی می‌شود، در بالای صفحه بنری به نمایش درمی‌آید که شما را از حضور آن مطلع می‌کند. پیشتر اینگونه نبود و شما نمی‌دانستید که کسانی وارد مکالمه گروهی شما می‌شوند.

گرچه هیچ یک از این قابلیت های جدید واتساپ خیلی بزرگ و انقلابی نیستند، اما به خوبی می‌توانند تجربه مکالمه گروهی را بهبود ببخشند. این پلتفرم سخت مشغول کار روی بهبود امکانات گروهی است. در همین راستا به تازگی امکان شرکت در مکالمات گروهی را از ۸ به ۳۲ نفر رسانده و اکنون به کاربرانش اجازه می‌دهد گروه‌های چت تا ۵۱۲ نفر عضو بسازند.

این قابلیت های جدید در حال حاضر برای برخی از کاربران فعال شده است. اگر می‌خواهید مطمئن شوید شما هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، کافی است یک بار اپلیکیشن WhatsApp را روی گوشی خود بروزرسانی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*