نسخه اروپایی جک T8

حضور نسخه اروپایی جک T8 با نام Sportequipe SK در نمایشگاه خودرو میلان

نسخه اروپایی جک T8 با نام Sportequipe SK در نمایشگاه خودرو MIMO میلان به معرض نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ چینی آشنا می‌شویم.

حضور در بازارهای اروپایی یکی از رویاهای خودروسازان چینی محسوب می‌شود که البته برخی از آنها اخیرا توانستند رویای خود را محقق سازند. در همین راستا شرکت چینی جک که محصولات آن در بازار ایران نیز حضور دارد به تازگی در نمایشگاه MIMO در شهر میلان ایتالیا از نسخه فیس لیفت جک T8 یا همان کی ام سی T8 کرمان موتور با نام Sportequipe SK پرده برداشت. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه اروپایی جک T8 آشنا خواهیم شد.

مشخصات نسخه اروپایی جک T8

 جک T8

Sportequipe SK به عنوان فیس لیفت جزئی جک T8 محسوب می‌شود. در همین راستا طراحان جک اصلاحاتی برای نمای جلو این خودرو در نظر گرفتند و جلوپنجره آن را به شکل کامل تغییر دادند. از این رو جک تی 8 اکنون از جلوپنجره‌ای با طرح مشبک بهره می‌برد و دیگر لوگوی بزرگ JAC به چشم نمی‌خورد. البته طراحان نام Sportequipe را در لبه کاپوت درج کرده‌اند.

 جک T8

طراحان برای سقف از رنگ مشکی استفاده کردند که با رنگ قرمز بدنه تضاد داشته و توانسته نمای جذابی را به وجود آورد. این پیکاپ چینی اکنون از رینگ‌هایی جدید تمام مشکی نیز بهره می‌برد. از سایر تغییرات نسخه اروپایی جک T8 نسبت به نسخه اصلی می‌توان به حفاظ جدید قسمت بار، دستگیره‌های مشکی و بج جدید کنار گلگیر اشاره کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی

Sportequipe SK

نسخه اروپایی جک تی 8 از امکاناتی چون کروز کنترل، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کنترل دینامیکی خودرو، سیستم کمکی ترمز اضطراری، رکاب کناری، سیستم کنترل کشش، اتولایت، کنترل حرکت در سربالایی، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سامانه کنترل پایداری، تریم داخلی چرم، مانیتور، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، رینگ آلومینیومی، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک و دو ایربگ بهره می‌برد.

مشخصات فنی

Sportequipe SK

نسخه Sportequipe SK جک تی 8 که در ایتالیا به معرض نمایش درآمده به یک موتور 2 لیتری توربودیزل مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 136 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته دستی به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت های سرگردنه هست بابادست راهزن ها رو سفید کردید