جعبه گشایی پوکو F4

جعبه‌گشایی پوکو F4 و X4 GT را تماشا کنید؛ گوشی‌های جدید و جذاب شیائومی

در ویدیو جعبه گشایی پوکو F4 و X4 GT می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه‌ی گوشی‌های میان رده جدید و قدرتمند شیائومی بیندازید.

گوشی های ارزان قیمت و مقرون به صرفه شیائومی طی سال‌های اخیر جایگاه مناسبی در بازار ایران و جهان پیدا کرده‌اند. تلفن‌های همراه هوشمندی که پاسخگوی نیازهای روزمره کاربران هستند و قیمت مناسبی دارند. خانواده پوکو F یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های این کمپانی چینی به شمار می‌روند و حالا از پوکو F4 رونمایی شده که در ادامه می‌توانید ویدیو جعبه‌گشایی آن را تماشا کنید.

نگاه اولیه و جعبه گشایی پوکو F4

جدیدترین گوشی از برند پوکو به یک نمایشگر E4 امولد با حفره‌ای کوچک روی آن مجهز است که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. رزولوشن صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس بوده و حداکثر نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتز است. به همین دلیل در میان گوشی‌های میان رده پوکو اف 4 برای گیمرها گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. حداکثر میزان روشنایی نمایشگر پوکو F4 به 1300 نیت می‌رسد و پشتیبانی از دالبی ویژن (Dolby Vision) و +HDR10 از دیگر ویژگی‌های چشمگیر آن هستند.

قلب تپنده‌ی پوکو اف 4 تراشه اسنپدراگون 870 است. این تراشه با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی مبتنی بر استاندارد UFS 3.1 همراهی می‌شود. برای خنک نگه داشتن این گوشی قدرتمند در زمان اجرای برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌های سنگین از تکنولوژی LiquidCool 2.0 استفاده شده که این سیستم حرفه‌ای متشکل از یک محفظه بخار و یک ورق گرافیت هفت لایه است.

قیمت نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی 360 دلار اعلام شده است. برای خرید نسخه‌ی 128 گیگابایتی با 8 گیگ رم نیز می‌بایست 385 دلار بپردازید و بالاترین نسخه‌ی پوکو F4 نیز دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بوده که با قیمت ۴۳۵ دلار به فروش می‌رسد.

علاوه‌بر این گوشی شیائومی از پوکو X4 GT نیز رونمایی کرد که به لطف تراشه قدرتمند مدیاتک و یک باتری با ظرفیت بالا می‌تواند مورد توجه بازیکنان قرار بگیرد. صفحه نمایش پوکو X4 GT اندازه‌ای 6.6 اینچی داشته و از پنل IPS LCD با رزولوشن 1800 در 2400 پیکسل بهره می‌برد. این صفحه نمایش نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی دارد و حداکثر روشنایی 650 نیت را ارائه می‌دهد. پوکو همچنین برای محافظت از این صفحه نمایش از لایه گوریلا گلس 5 کورنینگ استفاده کرده است.

بررسی اولیه و جعبه گشایی پوکو X4 GT

Poco X4 GT به تراشه دایمنسیتی 8100 مدیاتک مجهز شده و از پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 استفاده می‌کند. در کنار این پردازنده، گوشی جدید پوکو از حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. شیائومی قیمت نسخه پایه این گوشی با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی را 299 یورو اعلام کرده و نسخه بالاتر آن با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی را با قیمت 349 یورو روانه بازار خواهد کرد. پوکو ایکس ۴ جی تی از تاریخ 6 تیر (27 ژوئن) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.