گوشی بلاکچین سولانا ساگا

گوشی بلاکچین سولانا ساگا با مشخصات پرچمدار و قابلیت ذخیره NFT و توکن معرفی شد

گوشی بلاکچین سولانا ساگا با تمرکز روی شبکه Solana، مشخصات فنی رده پرچمداران قدرتمند و قابلیت ذخیره ارزهای دیجیتال، توکن و NFT معرفی شد.

حریم خصوصی یکی از تکراری‌ترین موضوعات بازار گوشی‌های هوشمند طی سالیان اخیر بوده است. متأسفانه بسیاری از شرکت‌های بزرگ هم اقدام به جمع‌آوری غیرقانونی (شما بخوانید دزدی) اطلاعات کاربرانشان کرده‌اند. به همین خاطر مانور گوشی‌سازها بیشتر روی امنیت و حفظ حریم خصوصی گوشی‌های هوشمندشان بوده است. “Osom” یک شرکت فناوری با تمرکز روی حریم خصوصی است که روی یک گوشی هوشمند بسیار امن به نام Osom OV1 کار کرده است.

این دستگاه توسط مهندسانی ساخته شد که گوشی اسنشال فون ۱ (Essential PH-1) را ساخته‌اند. تمرکز آن روی حریم خصوصی کاربر بود، اما حالا ظاهراً تغییر هویت داده و قرار است به عنوان یک گوشی بلاکچین و با نام «سولانا ساگا» وارد بازار شود.

با سولانا ساگا ارز دیجیتال و توکن ذخیره کنید

گوشی بلاکچین سولانا ساگا

به گفته کمپانی Osom، گوشی OV1 اکنون به عنوان یک محصول بلاکچین با نام Solana Saga عرضه خواهد شد. البته این گوشی همچنان توسط کمپانی Osom عرضه خواهد شد. گوشی بلاکچین سولانا ساگا یکپارچگی عمیقی با شبکه بلاکچین Solana دارد. آن می‌تواند در web3 معاملات ایجاد کند و به کاربر اجازه ذخیره دارایی‌های دیجیتال مثل توکن‌ها و NFT را می‌دهد.

طی رویداد معرفی این گوشی که در نیویورک برگزار شد، سازنده همچنین از Solana Mobile Stack نیز رونمایی کرد. این یک فریمورک برای اندروید است که به توسعه‌دهندگان اجازه ساخت تجربیات موبایلی قوی برای کیف پول‌ها و اپلیکیشن‌ها روی شبکه Solana را می‌دهد. در حال حاصل SDK این فریمورک در دسترس تمام توسعه‌دهندگان در سراسر جهان قرار گرفته است.

مشخصات فنی گوشی بلاکچین سولانا ساگا

گوشی بلاکچین سولانا ساگا

اما از این مباحث که بگذریم، سازنده در کنفرانس خبری خودش به برخی از مشخصات فنی اصلی گوشی Solana Saga نیز اشاره کرده است. برخلاف آنچه که انتظار می‌رفت، ساگا یک گوشی پرچمدار با امکاناتی کاملاً بالارده است. یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED در جلوی آن حضور دارد و ۱۲ گیگ رم به همراه ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ حضور دارد که هنوز هیچ پرچمدار اندرویدی به آن تجهیز نشده است. این گوشی از یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد، ولی سرعت شارژ آن اعلام نشده است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در جلوی دیوایس و دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی Sony IMX766 و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید Sony IMX373 نیز در پشت آن تعبیه شده‌اند.

گوشی بلاکچین سولانا ساگا

گوشی بلاکچین Solana Saga قرار است با قیمت ۱۰۰۰ دلاری از اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی وارد بازار ایالات متحده، کانادا، اروپا و بریتانیا شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*