خرید خودرو

راهنمای خرید خودرو با بودجه ۴۰۰ میلیون تومان

قیمت خودرو در بازار ایران طی سال‌های گذشته به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد و اکنون برای خرید خودرو نسبتا خوب باید حدود 400 میلیون تومان بپردازید، اما با ۴۰۰ میلیون تومان امکان خرید چه خودروهایی وجود دارد؟

طی سال‌های گذشته قیمت خودروهای موجود در بازار ایران به دلیل ممنوعیت واردات خودرو و افزایش نرخ ارز به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد و اکنون مشتریان برای خرید خودرو نسبتا خوب باید حدود 400 میلیون تومان بپردازند. در همین راستا قصد داریم شما را با خودروهایی که می‌توان با بودجه 400 میلیون تومانی خریداری کرد، آشنا کنیم.

خرید خودرو با بودجه ۴۰۰ میلیون تومانی

پژو ۲۰۷ دنده ای مدل ۱۴۰۰

خرید خودرو

پژو 207 به عنوان یکی از محبوب‌ترین هاچ بک‌های بازار ایران محسوب می‌شود که با طراحی ظاهری جذاب خود توانسته طی سال‌های اخیر نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این خودرو از نظر قدرت و چابکی نیز در سطح مناسبی قرار دارد و می‌تواند به گزینه مناسبی برای زوج‌های جوان و خانواده‌های کوچک تبدیل شود.

هرچند صندلی‌های ردیف عقب این خودرو فضای کمی را ارائه می‌دهند، اما این خودرو از مزایای متعددی چون استهلاک پایین پیشرانه، مصرف سوخت متعادل، خدمات پس از فروش گسترده، قطعات یدکی فراوان، استایل اسپرت و جذاب به همراه بازار پررونق خرید و فروش بهره می‌برد.

پژو ۲۰۷ دنده ای مدل ۱۴۰۰ به یک پیشرانه TU5 شانزده سوپاپ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. از مهم‌ترین امکانات این خودرو می‌توان به فرمان برقی در مدل‌های فول آپشن، نویگیشن به همراه کروز کنترل، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک و نمایشگر 7 اینچی اشاره کرد.

دنا پلاس ساده مدل ۱۴۰۰

خرید خودرو

اگر برای خرید خودرو بودجه 400 میلیون تومانی تهیه کردید و به دنبال یک خودرو ویژه خانواده‌های نسبتا پرجمعیت می‌گردید، دنا پلاس مدل 1400 با امکانات مناسب، صندوق عقب بزرگ، کابین جادار، قطعات یدکی فراوان و خدمات پس از فروش گسترده، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این خودرو به یک پیشرانه EF7 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

این سدان محبوب بازار از کشش و توان فنی مناسبی برخوردار بوده و می‌تواند کیفیت سواری مناسبی را ارائه دهد. از مهم‌ترین امکانات این خودرو نیز می‌توان به سانروف سفارشی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، تنظیم برقی هشت حالته صندلی‌های جلو، دوربین عقب، نمایشگر لمسی 7 اینچی و کروز کنترل اشاره کرد.

پژو پارس اتوماتیک مدل 1399

خرید خودرو

پژو پارس به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای داخلی شناخته می‌شود که مشتریان می‌توانند با بودجه 400 میلیون تومانی این محصول را خریداری کنند. این سدان خانوادگی از قطعات یدکی متعدد، کیفیت سواری مناسب، کابین جادار، بازار خرید و فروش پررونق و صندوق عقب بزرگ بهره می‌برد. البته پیشرانه TU5 این خودرو با ترکیب گیربکس 4 سرعته اتوماتیک سواری هیجان‌انگیزی را به همراه نخواهد داشت، اما می‌تواند به خوبی به نیازهای خانواده‌ها پاسخ دهد.

خرید خودرو ساندرو اتوماتیک مدل 1395

رنو ساندرو

اگر برای خرید خودرو خارجی با گیربکس اتوماتیک بودجه 400 میلیون تومانی را در نظر گرفتید، رنو ساندرو اتوماتیک مدل 95 با وجود این که از ظاهری جذاب و کیفیت متریال با کیفیت بهره نمی‌برد، اما از لحاظ دوام فنی بهترین گزینه محسوب می‌شود.

در واقع این خودرو از لحاظ کیفیت فنی نسبت به سایر خودروهای داخلی در سطح بهتری قرار دارد و کمتر مالکان را به تعمیرگاه‌ها خواهد کشاند. همچنین اگر مالکان سرویس‌های دوره‌ای را به شکل منظم انجام دهند، این خودرو فرانسوی به تعمیرات خاصی نیاز نخواهد داشت.

ساندرو اتوماتیک مدل 95 به یک پیشرانه K4M رنو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار را به تولید برساند. یک گیربگس 4 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. ضمن این که مصرف سوخت این خودرو نیز نسبتا پایین است. از سایر مزایای این خودرو می‌توان به فراوانی قطعات یدکی، کیفیت فنی بالا، کابین جادار و سواری نسبتا نرم اشاره کرد.

ایران خودرو تارا مدل ۱۴۰۰ کارکرده

تارا

اگر با بودجه 400 میلیون تومانی خود به دنبال خرید یک خودرو جدیدتر نسبت به سایر خودروهای معرفی شده در این لیست هستید، تارا دنده‌ای 1400 در مدل‌های کارکرده می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. ایران خودرو این سدان ملی خود را به پیشرانه TU5 پلاس مجهز کرده که می‌تواند قدرتی برابر با 115 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این پیشرانه نسبت به TU5 معمولی مصرف سوخت و استهلاک پایین‌تری را به همراه دارد.

از مهم‌ترین امکانات تارا می‌توان به سیستم پایش فشار باد تایرها، نمایشگر سیستم مولتی مدیا، فرمان برقی، سیستم کنترل توقف در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و کروز کنترل اشاره کرد. این خودرو در نسخه‌های کارکرده با بودجه حدود 400 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*