بازی های رایگان

۵ مورد از بهترین بازی‌ های رایگان اندروید + لینک دانلود

در اینجا فهرستی از بهترین بازی‌ های رایگان اندروید را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید بدون خرج کردن حتی یک ریال از آن‌ها لذت ببرید!

از آنجایی که موبایل قابل دسترس‌ترین وسیله برای گیم محسوب می‌شود، توسعه دهندگان صنعت بازی و گیم به ساخت بازی های جذاب برای موبایل رو آورده‌ و بازی‌های موبایل را به یک سرگرمی جذاب تبدیل کرده‌اند. در این میان بسیاری از گیمرها از بازی‌ های رایگان استقبال کرده و خواستار ساخت گیم‌های هیجان‌انگیزی هستند که به صورت رایگان قابل دسترس باشند.

فروشگاه‌هایی مانند اپ استور و گوگل پلی، مملو از بازی های رایگان هستند، اما بسیاری از این بازی ها به دلیل رایگان بودن جذابیت چندانی ندارند و به‌سرعت به یک بازی کسل کننده تبدیل می‌شوند.

ما در این فهرست لیستی از بهترین بازی های رایگان اندروید را انتخاب کرده‌ایم که به شما برای تجربه یک گیم هیجان‌انگیز، آن هم بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، کمک خواهد کرد. این بازی ها گاهی شامل مراحلی هستند که برای ارتقای سطح بازی ممکن است به پرداخت هزینه نیاز داشته باشند، اما بدون پرداخت هزینه نیز می‌توان از آن‌ها لذت برد.

1. بازی Pokémon Quest

بازی های رایگان

پوکمون یک بازی در ژانر اکشن و ماجراجویی است که در دسته بازی های رایگان قرار دارد و در آن پوکمون‌ها به شکل مکعبی طراحی شده‌اند. این نسخه از بازی در سال 2018 برای اندروید و آیفون منتشر شد و درست پس از انتشار، رکورد یک میلیون دانلود در سراسر دنیا را ثبت کرد.

داستان این بازی در جزیره مین‌کرافت جریان دارد و گیمر در این نسخه باید به جنگ پوکمون‌های وحشی برود. گیمر در این بازی وظیفه دارد تیم پوکمون را کنترل کرده و بازی را با غلبه بر پوکمون‌های وحشی به پایان برساند.

گیم پلی بازی در واقع درون یک اردوگاه است که در آنجا با تهیه ظروف جدید و درست کردن غذا، بازیکن می‌تواند پوکمون‌های جدیدی را به تیم خود جذب کند. تیم پوکمون‌ها از تعدادی پوکمون قوی و ضعیف تشکیل شده که برای پاک کردن وحشی‌‌ها از جزیره، باید از 12 مکان عبور کنند. در اینجا شما برای جلوگیری از نابودی تیم خود باید از پوکمون‌های دفاعی استفاده کرده و در نبردهای سخت از تیم خود دفاع کنید.

2. بازی Genshin Impact

بازی های رایگان

این بازی بی‌نظیر به صورت جهان‌باز طراحی ‌شده و بازیکن در آن می‌تواند به انتخاب خود، کنترل یکی از 23 کارکتر بازی را به‌دست بگیرد. در این بازی شخصیت‌های جذابی وجود دارد که به صورت رایگان قابل دسترس نیستند و برای کنترل آن‌ها مجبور به پرداخت هزینه هستید. البته این کار اجباری نیست و بدون پرداخت هزینه نیز می‌توان به‌طور کامل از بازی لذت برد.

گنشین ایمپکت معماهای جذابی دارد که باید آن‌ها را در معابد باستانی حل کنید و به مراحل جلوتر بروید. در این گیم امکان بازی چند نفره نیز وجود دارد و شما می‌توانید با دوستانتان از این بازی لذت ببرید. داستان بازی به این صورت است که یک خواهر و برادر ناگهان از جهان خود به دنیایی دیگر منتقل می‌شوند که در آن یک کارکتر بدجنس به‌دنبال نابودی آن‌هاست. شما باید یکی از این خواهر و برادر را انتخاب کرده و به‌عنوان شخصیت اصلی از آن‌ها دفاع کنید.

این بازی ویدئویی اکشن در سال 2020 منتشر شد و بسیار مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. در بازی 5 نوع سلاح وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید قدرت خود را افزایش دهید.

3. بازی Pokémon Unite

بازی های رایگان

بازی Pokémon Unite یک بازی در سبک میدان جنگ چندنفره و نقش‌آفرینی اکشن است. این بازی به‌تازگی برای موبایل منتشر شده و تاکنون توانسته نظرات مثبتی را دریافت کند. ژانر موبا که در این بازی دیده می‌شود، از زمان آغاز کار به سرعت رشد کرده و بسیاری از بازی‌ های جدید در حال پیوستن به صف این سبک هستند.

شما در این بازی می‌توانید با دوستان خود به دو گروه با 5 عضو تقسیم شده و با شکست دادن پوکمون حریف، برای خود امتیاز کسب کنید. هر چه در این بازی بیشتر پیش بروید و در نبردهای بیشتری پیروز شوید، امتیاز و لول شما نیز بالاتر می‌رود و پوکمون تحت کنترل شما ارتقا می‌یابد.

در این بازی هیچگاه به بازیکن احساس تکراری و خسته کننده بودن دست نمی‌دهد؛ زیرا گیم دارای کارکترهای جذاب و متنوع و حملات و حرکات جدید است.

4. بازی  League of Legends: Wild Rift

بازی های رایگان

در اواسط سال 2020، لیگ آف لجندز جزو دسته بازی های رایگان برای اندروید انتشار یافت و با استقبال گیمرها روبه‌رو شد. لیگ افسانه‌ها یک بازی سبک موبا (MOBA) است که شما در آن به صورت تیمی و 5 مقابل 5، به مصاف حریف خود می‌روید. هدف اصلی شما از بین بردن دشمن است که با شکستن برجک‌های آن‌ها به این هدف خواهید رسید.

در این بازی حدود 40 کارکتر وجود دارد که به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید با کسب امتیاز بیشتر، این شخصیت‌ها را شخصی‌سازی کنید. با امکان کنترل ساده و سریعی که در لیگ افسانه‌ها وجود دارد، همه بازیکن‌ها از ماهر گرفته تا مبتدی، می‌توانند از آن لذت ببرند.

تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این بازی به‌قدری پیشرفته هستند که برای آپدیت آن‌ها نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست و می‌توانید این بازی هیجان‌انگیز را به‌صورت کاملا رایگان تجربه کنید.

5. بازی Among us

بازی های رایگان

امانگ آس یک بازی چند نفره آنلاین است که در سال 2018 منتشر شد و تا سال 2020 در بازار گیم محبوبیت بسیاری پیدا کرد. در این بازی هر یک از بازیکنان می‌توانند یکی از دو شخصیت قاتل یا خدمه را انتخاب کرده و در چهار مکان مختلف شروع به بازی کنند. بازیکنی که نقش خدمه را انتخاب کرده باید قاتل‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را نابود کند. بازیکن در نقش قاتل نیز باید وظیفه کشتن افراد خدمه را به عهده بگیرد.

در این بازی از 4 تا 15 بازیکن پشتیبانی می‌شود که حدود 3 نفر آن‌ها در نقش قاتل و بقیه در نقش خدمه در بازی حضور دارند. تمامی این کارکترها توانایی شناسایی رقیب خود را با یک توان بینایی خاص دارند.

بهترین پوینت بازی این است که بین بازی های رایگان قرار دارد و برای تجربه لذت این بازی نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه‌ای نیست. البته بازیکن برای ارتقا شخصیت تحت کنترل خود، می‌تواند با پرداخت هزینه برای او لباس، کلاه و یا حیوانات خانگی بخرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. متن جالبی بود من هیچکدومشون رو نمیشناختم جز امانگ آس که اونم واقعا بازیه خوبیه برم بقیشونو دانلود کنم ببینم چجوریه