گلکسی M11 اندروید ۱۲

گوشی گلکسی M11 سامسونگ آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کرد

کاربران گوشی گلکسی M11 سامسونگ در یک کشور موفق شده‌اند آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کنند. این نوید خوبی برای کاربران گلکسی ام ۱۱ در کل دنیا است.

رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ امروز به گوشی گلکسی ام ۱۱ رسید و این نشان می‌دهد غول کره‌ای در ارائه آخرین نسخه سیستم عامل اندروید روی گوشی‌هایش چقدر جدی است. در حال حاضر سامسونگ به مرحله‌ای رسیده که حتی گوشی‌های ارزان قیمت ۲ سال پیش خودش مثل گوشی گلکسی M11 را هم به اندروید ۱۲ مجهز می‌کند.

در حال حاضر فقط کاربران ویتنامی دریافت این بروزرسانی را روی گوشی خود گزارش داده‌اند، ولی مطمئناً کاربران سایر مناطق هم می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند. معمولاً یکی دو هفته طول می‌کشد تا این بروزرسانی در سراسر جهان عرضه شود؛ اما آنچه که مهم است، آغاز این عرضه است.

این آپدیت با شماره ساخت M115FXXU3CVF6 برای گوشی گلکسی ام ۱۱ در ویتنام عرضه شده و پچ امنیتی ماه ژوئن ۲۰۲۲ را هم شامل می‌شود. هرچند ۲ روز است که وارد ماه جولای شده‌ایم، ولی باید آپدیت ماه ژوئن را از سامسونگ پذیرفت.

از آنجایی که گوشی گلکسی ام ۱۱ محصول ضعیفی است، ممکن است نسخه کامل آپدیت One UI4.1 را دریافت نکند. ولی از آنجا که هنوز صفحه توضیحات این بروزرسانی منتشر نشده، ما نمی‌توانیم با قاطعیت در این مورد صحبت کنیم و بگوییم چه امکاناتی در این بروزرسانی گنجانده شده و از چه امکاناتی محروم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*