تحول دیجیتال

تشریح نقش همراه اول در هوشمندسازی و تحول دیجیتال برای وزیر کشور در نمایشگاه شهر هوشمند

نقش همراه اول در هوشمندسازی و تحول دیجیتال برای وزیر کشور در نمایشگاه شهر هوشمند تشریح شد. این نمایشگاه از 12 تا 14 تیر 1401 برگزار می‌شود.

صبح روز یکشنبه 12 تیر 1401 سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران همزمان با برگزاری نمایشگاه شهر نوآور فعالیت خود را آغاز کرد و در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه احمد وحیدی، وزیر کشور نیز حضور داشت. وزیر کشور در این نمایشگاه از غرفه‌های حاضر در فضای نمایشگاهی بازدید کرد و پس از بازدید از غرفه همراه اول با مفاهیم هوشمندسازی و تحول دیجیتال این اپراتور آشنا شد.

نقش همراه اول در هوشمندسازی و تحول دیجیتال

وزیر کشور علاوه بر این که با ابتکارات و جدیدترین اقدامات فناورانه همراه اول در حوزه شهر هوشمند، گردشگری هوشمند و اپراتوری انرژی آشنایی پیدا کرد، به سرویس کیف پول همراه اول نیز علاقه نشان داد و با مدیران اجرایی این پروژه در خصوص برنامه‌های توسعه آینده برای ارائه خدمات بر پایه آن گفتگو کرد.

وحیدی در بخش دیگری با مسئولان همراه اول در حوزه هوشمندسازی شبکه توزیع کالاهای اساسی در کشور گفتگو کرد و با نحوه کار آن آشنا شد. مدیران اجرای این پروژه نیز عنوان کردند این طرح که به شکل آزمایشی در چند استان کشور به اجرا درآمده به دنبال هوشمندسازی بوده تا بتوان کالاهای اساسی را به شکل عادلانه و نظام‌مند توزیع کرد. همچنین با اجرای این طرح، دلالان و قاچاقچیان نیز حذف خواهند شد.

مدیران اجرایی این پروژه در خصوص فرایند انجام این کار عنوان کردند همراه اول نسبت به هوشمندسازی صنعت لجستیک در کشور توجه داشته و اکنون این طرح ملی به شکل آزمایشی به اجرا درآمده است. همچنین این اپراتور برنامه جامعی را در نظر گرفته که شامل کل زنجیره توزیع از لجستیک در بنادر و واردات کالاهای اساسی تا توزیع و تحویل به مصرف‌کننده نهایی را شامل می‌شود. در همین رابطه همراه اول با شرکت بازرگانی دولتی ایران تعاملاتی را انجام داده است.

اپراتور همراه اول با شعار لمس جهان دیجیتال با محورهایی چون سلامت هوشمند، شبکه توزیع کالا، حوزه‌های مربوط به شهر هوشمند مانند اپراتور انرژی، راهکارهای زیرساختی فناوری اطلاعات و مخابرات در فضایی به وسعت 600 متر مربع در این رویداد حضور پیدا کرده است. گفتنی است علاقه‌مندان با مراجعه به این نمایشگاه که از 12 تا 14 تیرماه از ساعت 9 تا 17 برگزار می‌شود، می‌توانند با دستاوردهای همراه اول آشنا شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*