ردمی کی 20 پرو اونجرز ادیشن

خبر بد برای صاحبان گوشی‌های شیائومی ردمی K20 Pro و Mi 9T Pro

امروز خبر بدی برای دارندگان ردمی K20 Pro شیائومی و Mi 9T Pro منتشر شده که می‌تواند ارزش گوشی‌هایشان را تا حدی کم کند.

شیائومی هر سال گوشی‌های جدیدی را معرفی می‌کند و به مرور، پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های قدیمی را متوقف می‌کند. حالا نوبت به دو تا از گوشی‌های نسبتا قدیمی این شرکت چینی رسیده تا پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی‌شان به پایان برسد. دو گوشی ردمی K20 Pro و Mi 9T Pro شیائومی، گوشی‌هایی هستند که پشتیبانی‌شان به پایان رسیده است.

شرکت شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی نسل جدید گوشی‌های سری ردمی K است. همزمان با این اتفاق، نسل قدیمی این گوشی یعنی کا 20 پرو، آخرین آپدیتش را دریافت کرد و دیگر خبری از پشتیبانی نرم‌افزاری نخواهد بود. یک ماه پیش هم گوشی ردمی کا 20 شیائومی آخرین آپدیتش را دریافت کرد.

گوشی ردمی K20 Pro شیائومی، در واقع اولین گوشی کاملا پریمیوم معرفی شده توسط ردمی بود که اوایل سال 2019 میلادی معرفی شد. این گوشی در بسیاری از بازارها، با نام می 9T Pro شناخته می‌شود.

در سال 2019 میلادی، این مدل به عنوان نسل جدیدی از پوکو F1 که با نام پوکوفون F1 هم شناخته می‌شد، معرفی شد و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. اگر شایعاتی که آن زمان و پس از معرفی گوشی ردمی کا 20 پرو رسانه‌ای شدند درست بوده باشند، شیائومی برنامه‌هایی برای عرضه این گوشی با نام پوکو اف 2 در خارج از خاک کشور چین داشته است. این گوشی با اندروید 9 عرضه شد و حالا با اندروید 10 و MIUI 12.5، پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی‌اش به پایان رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*