سونی ۶ گجت خود را مستقیم از اندروید ۵ به اندروید ۶ مارشمالو آپدیت می کند

بر اساس تغییری که سونی در صفحات مربوط به اطلاعات بروزرسانی بعضی از دستگاه‌های شرکت خود انجام داده است ، برخی گجت های این شرکت ، نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ را دریافت نخواهند کرد و به طور مستقیم از ویرایش ۵.۰ به به اندروید ۶ مارشمالو آپدیت خواهند شد.

این ۶ دستگاه شامل : Xperia Z3 Plus ،Xperia Z4 Tablet ،‌Xperia C4 ،Xperia C5 Ultra ،Xperia M4 Aqua ،Xperia M5 خواهند بود و از هم اکنون صفحه‌ی هر یک از آن‌ها در وبسایت سونی از به‌روزرسانی به اندروید ۶.۰ مارشمالو خبر می‌دهند؛ این در حالی است که در حال حاضر تمامی گوشی ها و تبلت های نام برده از سیستم عامل اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ پشتیبانی می‌کنند.

البته گفتنی است به توجه به انتشار نسخه‌ی جدید اندروید ۶.۰ توسط گوگل، اقدام کمپانی سونی بسیار قابل قبول می‌نماید و در صورتیکه قرار بود محصولات نام برده ابتدا به نگارش ۵.۱.۱ و سپس اندروید ۶.۰ مجهز می‌شدند زمان بسیار زیادی سپری شده و شاید هرگز شاهد ارائه‌ی اندروید ۶.۰ نیز نمی‌بودیم.

شایان ذکر است اگرچه اقدام سونی در جهت عدم ارائه‌ی نگارش اندروید ۵.۱.۱ تا کنون کمی عجیب به نظر می‌رسید اما در نهایت کاربران گجت های فوق‌الذکر قادر خواهند بود تا از آخرین نگارش اندروید نهایت استفاده و لذت را ببرند.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*