خودرو چینی GAC Space

خودرو چینی GAC Space معرفی شد؛ یک MPV خاص با طراحی عجیب

خودرو چینی GAC Space معرفی شد. این مینی ون هیدروژنی از ظاهری عجیب و کابینی آینده‌نگرانه بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات کانسپت گک اسپیس آشنا می‌شویم.

شرکت GAC از خودرو مفهومی جدید خود با نام Space پرده برداشت. این خودروی چینی به یک پیشرانه هیدروژنی مجهز شده و از طراحی آینده‌نگرانه‌ای بهره می‌برد؛ به گونه‌ای که کابین لوکس آن به یک سالن استراحت شباهت دارد.

مشخصات خودرو چینی GAC Space

خودرو چینی GAC Space

خودرو چینی GAC Space به طور کلی در قالب یک مینی ون آیرودینامیک طراحی شده است. در نمای جلو این خودرو نیز یک جلوپنچره بسیار بزرگ به چشم می‌خورد و گک برای آن نام آبشار نورانی را در نظر گرفته است. چراغ‌های جلوی LED این خودرو نیز به هیوندای استاریا شباهت دارد. شیشه جلوی خمیده نیز یکی دیگر از نکات طراحی این خودرو محسوب می‌شود.

خودرو چینی GAC Space

طراحان برای نمای کناری این خودرو از یک خط شخصیت استفاده کردند که به سمت عقب خودرو امتداد دارد. رینگ‌های بزرگ این خودرو نیز به گونه‌ای طراحی شدند که می‌توانند گرافیک‌های مختلفی را نمایش دهند. طراحان با استفاده از معماری سنتی چینی‌ها فرم سقف را طراحی کردند که چنین سبکی باعث شده سرنشینان به فضای سر بیشتری دسترسی داشته باشند.

خودرو چینی GAC Space

طراحان برای عقب خودرو طرح هشت ضلعی را در نظر گرفتند و نوارهای عمودی نورانی مانند جلوپنجره را جایگزین شیشه عقب سنتی کردند. همچنین این خودروساز برای یک طرف خودرو از در معمولی به همراه یک در گالوینگ استفاده کرده که باعث دسترسی آسان به کابین خواهد شد.

خودرو چینی GAC Space

خودرو چینی GAC Space از کابین لوکس و آینده‌نگرانه‌ای بهره می‌برد. طراحان برای این خودرو تکنولوژی خودران سطح 4 را در نظر گرفتند. هنگام ورود به کابین نیز داشبورد جذابی به همراه یک نمایشگر در یک پانل به چشم می‌خورد. ضمن این که فرمان یوغ و عناصر چوبی از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو محسوب می‌شوند.

خودرو چینی GAC Space

این خودروساز چینی برای کابین اسپیس دو صندلی لوکس با قابلیت چرخش را در نظر گرفته است. ضمن این که سرنشینان ردیف دوم از کاناپه L شکل بهره می‌برند. طراحان در کابین این خودرو کوه بایون و رودخانه مروارید را به عنوان نشانه‌های معروف استان گوانگژو به نمایش گذاشتند. همچنین امکانی برای سرنشینان فراهم شده تا بتوانند حالت‌های مختلفی را برای تغییر حس و حال کابین انتخاب کنند.

خودرو چینی GAC Space

در واقع اگر سرنشینان حالت Bonfire Circle mode را انتخاب کنند، صندلی‌ها خواهند چرخید، کف خودروها مانند جریان‌های باد روشن خواهد شد و یک میز مرکزی نیز از کف خودرو به بالا خواهد آمد. با انتخاب حالت Tea Time Lounge نیز یک فضای نشستن اضافی در قسمت پشتی ایجاد می‌شود و امکان ریلکس کردن را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.

خودرو چینی GAC Space

در حال حاضر مشخصاتی از قوای هیدروژنی این خودرو مفهومی منتشر نشده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو به یک موتور درون‌سوز 1.5 لیتری با سوخت هیدروژن مجهز خواهد بود که به موتور آزمایشی تویوتا شباهت خواهد داشت. مصرف سوخت قوای محرکه هیدروژنی این خودرو نیز به ازای هر 100 کیلومتر حدود 0.84 کیلوگرم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*