دوچرخه برقی

محصول جدید پرشیا خودرو، یک دوچرخه برقی با برند BMW است!

یک دوچرخه برقی با برند BMW به عنوان محصول جدید پرشیا خودرو برای بازار ایران معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این دوچرخه هیبریدی برقی بی ام و آشنا می‌شویم.

پرشیا خودرو که به عنوان عرضه‌کننده خودروهای بی ام و در بازار ایران شناخته می‌شود، به تازگی از یک دوچرخه برقی متعلق به برند بی ام و پرده برداشت. این دوچرخه به فناوری هیبریدی برقی مجهز شده و در بازار ایران رقیبی برای آن وجود ندارد. همچنین پرشیا خودرو فروش نقدی و اقساطی این دوچرخه را نیز با گارانتی یک ساله آغاز کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این دوچرخه آشنا خواهیم شد.

مشخصات دوچرخه برقی بی ام و

دوچرخه برقی

این دوچرخه برقی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین دوچرخه‌های بی ام و محسوب می‌شود. دوچرخه‌سواران روی این محصول بی ام و با رکاب زدن نیروی پیشرانه برقی را وارد مدار خواهند کرد، این در حالی است که سایر دوچرخه‌های برقی بازار از عملکردی شبیه گاز دادن در موتور سیکلت برای کمک گرفتن از موتور برقی استفاده می‌کنند. چنین عملکردی باعث شده تا بی ام و برای این محصول نام هیبریدی برقی را در نظر بگیرد.

دوچرخه برقی

طراحان بی ام و اطلاعات دوچرخه و میزان پیمایش را به کمک یک نمایشگر ویژه در وسط فرمان به دوچرخه‌سوار نشان خواهند داد. همچنین در سمت چپ نیز دکمه‌هایی برای اعمال تنظیمات مربوط به دوچرخه در نظر گرفته شده است. دوچرخه برقی بی ام و از پنج حالت بوست، اسپرت، اکو پلاس، اکو و بدون برق بهره می‌برد.

بوست به عنوان قوی‌ترین حالت این دوچرخه محسوب می‌شود که با رکاب زدن آرام، امکان پیمایش مسافت بیشتر با حداکثر سرعت فراهم می‌شود. گفتنی است این دوچرخه با موتور برقی حرکت نمی‌کند؛ در واقع موتور برقی به واسطه رکاب زدن دوچرخه‌سوار باعث حرکت آسان‌تر خواهد شد و این ویژگی آن را با سایر دوچرخه‌های برقی بازار ایران متمایز می‌سازد.

دوچرخه برقی

انرژی مورد نیاز پیشرانه برقی این دوچرخه توسط یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 600 وات تامین می‌شود. این باتری هم روی دوچرخه شارژ می‌شود و هم می‌توان آن را از دوچرخه جدا کرد. گفتنی است برای باز کردن این پک باتری یک کلید منحصربه‌فرد در نظر گرفته شده است. بدنه این دوچرخه آلومینیومی بوده و وزن آن حدود 23.5 کیلوگرم است. طراحان برای این دوچرخه از ترمز جلو 180 میلی‌متری و ترمز عقب 160 میلی‌متری شیمانو ژاپن استفاده کردند.

bmw e-bike

گیربکس 10 سرعته شیمانو و رینگ‌های 28 اینچی با تایرهای کانتیننتال از سایر ویژگی‌های این دوچرخه محسوب می‌شوند. موتور برقی این محصول که به شرکت Brose تعلق دارد می‌تواند قدرت 250 وات اسمی و گشتاور 90 نیوتن‌متری را به تولید برساند. زین این دوچرخه برقی نیز به برند Selle Royal تعلق دارد که با استفاده از فوم ویژه صندلی‌های محصولات بی ام و ساخته شده است. به طور کلی این محصول بی ام و از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است.

bmw e-bike

شرکت پرشیا خودرو دوچرخه هیبریدی برقی بی ام و را با قیمت 108 میلیون تومان به بازار ایران عرضه می‌کند. این دوچرخه به قطعات و سیستم‌های پیشرفته‌ای مجهز شده و معمولا مشتریان این دوچرخه نیز مالکان خودروهای بی ام و در بازار ایران خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*