چانگ پنگ ژائو

ثروتمندترین فرد دنیای ارز دیجیتال: هنوز بیت کوین‌ هایم را نفروخته‌ام!

چانگ پنگ ژائو به عنوان ثروتمندترین فرد حوزه ارز دیجیتال گفت بیت کوین‌ و بایننس کوین های خود را همچنان هولد می‌کنم و قصدی برای فروش ندارم.

چانگ پنگ ژائو، موسس و مدیر عامل بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا یعنی بایننس است. بایننس از نظر حجم معاملات روزانه، با اختلاف زیاد بالاتر از سایر رقبا قرار گرفته و به نوعی نبض بازار را در اختیار دارد. بر اساس آخرین رتبه‌بندی مجله Forbes از ثروتمندترین افراد دنیا، چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ اکنون با داشتن 65 میلیارد دلار سرمایه در رتبه 19 قرار دارد. حال ثروتمندترین فرد در فضای ارز دیجیتال به تازگی مدعی شد بیت کوین‌ و بایننس کوین های خود را با وجود ریزش شدید بازار، همچنان هولد می‌کنم.

اخیرا با انتشار یک توییت، CZ مدعی پایبندی به بازار رمز ارزها شد و اعلام کرد که دارایی کریپتویی خود را به فروش نرسانده است. از روی این پست توییتری می‌توان برداشت کرد پورتفوی سرمایه گذاری رمز ارزی چانگ پنگ ژائو فقط متشکل از بیت کوین و بایننس کوین است. گفتنی است بایننس کوین (BNB) رمز ارز اکوسیستم بزرگ Binance است و برای امور مختلف کاربرد دارد. از نظر ارزش بازار (مارکت کپ)، این ارز دیجیتال پشت سر بیت کوین، اتریوم، تتر و یو اس دی کوین در رتبه پنجم قرار دارد.

توییت CZ

پایبندی ثروتمندترین نفر در جهان ارز دیجیتال در شرایطی است که بیت کوین‌ و بایننس کوین از سقف تاریخی خود به ترتیب حدود 70 درصد و 65 درصد ریزش داشته‌اند.

ماجرای خرید بیت کوین توسط ثروتمندترین فرد بازار ارز دیجیتال

سال میلادی گذشته، چانگ پنگ ژائو در مصاحبه‌ای با Associated Press مدعی شد نخستین مرتبه در سال 2014، بعد از فروش خانه خود، اقدام به خرید بیت کوین کرد. بعد از انجام این خرید، قیمت هر واحد نخستین ارز دیجیتال دنیا از حوالی 600 دلار تا حدود 200 دلار سقوط کرد، اما او در آن زمان دارایی خود را نقد نکرد و ترجیح داد تا به هولد ادامه بدهد.

چانگ پنگ ژائو در این مصاحبه مدعی شد بیشتر دارایی خالص وی را ارز دیجیتال بایننس کوین تشکیل می‌دهد. علاوه بر آن، او بخش کمی از سهام شرکت بایننس را نیز در اختیار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*