گرگ وال استریت بیت کوین

گرگ وال استریت: الان بیت کوین بخرید، در آینده سود کنید

جردن بلفورت که فیلم گرگ وال استریت از وی الهام گرفته شده بیت کوین را سرمایه گذاری آینده‌دار خطاب کرد! به عقیده او خرید بیت کوین سودمند خواهد بود!

بازار ارز دیجیتال در حال طی کردن بدترین روزهای خود طی تاریخچه 13 ساله این حوزه است. در این وضعیت، تحلیلگران کارکشته نیز از پیش‌بینی روند حرکت بعدی بیت کوین و در نتیجه کل مارکت رمز ارز عاجز مانده‌اند؛ عده‌ای 20 هزار دلار (حوالی قیمت کنونی) را کف BTC می‌دانند و عده‌ای دیگر از قیمت‌های پایین‌تر، حتی تا 10 هزار دلار، صحبت می‌کنند. در این وضعیت نامشخص، گرگ وال استریت درباره آینده بیت کوین ابراز خوش‌بینی کرد!

جردن بلفورت اکنون یک نویسنده و سخنران است. بمب شهرت وی به زمانی برمی‌گردد که در فیلم گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) مسیر فعالیت وی در بازار مالی روایت شد.

دیدگاه جردن بلفورت نسبت به ارزهای دیجیتال طی سال‌های اخیر به شدت تغییر کرده و او از فردی منتقد بیت کوین به فردی خوش‌بین درباره آینده نخستین رمز ارز دنیا تبدیل شده است. به عقیده گرگ وال استریت اگر استراتژی خرید بیت کوین طی 3 الی 5 سال آینده سودآور نباشد، او شوکه خواهد شد!

دیدگاه جدید گرگ وال استریت درباره بیت کوین

جردن بلفورت در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس دیدگاه خود را در مورد بزرگترین ارز دیجیتال دنیا بیان کرد. او با نگاهی مثبت، به هولدرهای بیت کوین توصیه کرد که برای حداقل 3 سال دیگر دارایی خود را نگه دارند. به عقیده وی، این دارایی پتانسیل زیادی برای رشد مجدد قیمت در بازه زمانی یاد شده دارد.

 

جردن بلفورت

گرگ وال استریت بنیاد بیت کوین را بسیار قوی خواند، به طوری که در صورت عدم کسب سود با هولد کردن آن برای 3 الی 5 سال، شوکه خواهد شد!

دیدگاه سابق جردن بلفورت درباره بیت کوین

این سرمایه گذار شناخته شده، همیشه طرفدار نخستین ارز دیجیتال نبوده است. او زمانی موافق عقیده‌ی بیل گیتس درباره بیت کوین بود که آن را بر اساس بزرگترین نظریه‌ی حماقت خطاب می‌کرد! او حتی مدتی قبل سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به فروش دارایی‌های خود قبل از دست دادن تمام سرمایه‌شان تشویق کرد.

اما به نظر می‌رسد در آخرین چرخه صعودی بازار رمز ارزها که طی آن بیت کوین تا سقف 68 هزار دلار رشد کرد، نظر گرگ وال استریت به بیت کوین جلب شده است. او اکنون BTC را یک دارایی ذخیره ارزش قدرتمند و ابزاری قوی به عنوان پوشش در برابر تورم یاد می‌کند. او طی بازار گاوی قبلی به حدی به نخستین رمز ارز دنیا خوش‌بین شده بود که قیمت 100 هزار دلاری را برای آن تا آخر سال 2021 پیش‌بینی کرد، اتفاقی که هرگز رخ نداد.

در نهایت، جردن بلفورت سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به پذیرش واقعیت این بازار دعوت کرد؛ مارکت رمز ارزها به شدت مستعد نوسان‌های شدید است، به همین دلیل بیت کوین نیز طی سال‌های پیش رو، به احتمال زیاد پستی و بلندی‌های زیادی را طی خواهد کرد.

گرگ وال استریت معتقد است که بیت کوین یک نوع دارایی کاملا جدید محسوب می‌شود. دقیقا به همین دلیل نوسان‌های قیمت متعدد و شدیدی را تجربه می‌کند.

هشدار جردن بلفورت به سرمایه گذاران

گرگ وال استریت با وجود خوش‌بینی نسبت به BTC درباره سایر رمز ارزها مطمئن نیست! او برخی سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال را به خرید کوین‌ها و توکن‌های دارای ریسک بالا، مخصوصا بدون انجام تحقیقات کافی، متهم کرد! به نظر وی، اگر یک پروژه رمز ارزی و بلاک چینی فاقد کاربردی مناسب است، نباید اقدام به خرید ارز دیجیتال آن کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*