آیفون ۱۴ پلاس

عکس قاب آیفون ۱۴ از بازگشت مدل «پلاس» به آیفون‌ها خبر می‌دهد

تصاویری از قاب سری iPhone 14 اپل منتشر شده که از حضور چهارمین مدل با ابعادی بزرگ خبر می‌دهد. ظاهراً این مدل، آیفون ۱۴ پلاس خواهد بود.

یک عکس به بیرون درز کرده از قاب آیفون ۱۴ عرضه این خانواده در چهار نسخه مختلف را تأیید می‌کند. ظاهراً یکی از این مدل‌ها هم اندازه مدل پرو مکس ولی با مشخصات فنی پایین‌رده‌تر است که احتمال خیلی زیاد «آیفون ۱۴ پلاس» نام خواهد گرفت.

پیشتر تصاویری از رندرهای این خانواده به بیرون درز کرده و حتی تصویری از پنل نمایشگر آیفون‌ها نیز منتشر شده است. حالا یک کاربر در شبکه اجتماعی چینی ویبو عکسی از قاب‌های محافظ سری iPhone 14 را نشان می‌دهد که توسط یک سازنده قاب به دست او رسیده است. اما چیزی که به این تصویر اعتبار می‌بخشد، فردی به نام Duanrui است که این تصویر را در توییتر بازنشر کرده است. او شخصی است که سال گذشته تصاویری از جعبه سری آیفون ۱۳ را هم پیش از معرفی آن‌ها منتشر کرده بود.

آیفون ۱۴ پلاس

یکی از نکات جالب توجه این تصویر، حضور چهارمین مدل با ابعادی مشابه مدل پرو مکس است که احتمالاً با نام آیفون ۱۴ پلاس عرضه خواهد شد. البته هنوز نام این مدل مشخص نیست و حتی قبلاً در هیچ گزارشی هم از این نام استفاده نشده است. در هر صورت، DuanRui در توییتر خودش هیچ اطلاعات خاصی را از این محصول ارائه نکرده و فقط به انتشار این تصویر بسنده کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*