انیمیشن شانس

تریلر مهم ترین انیمیشن تابستان را تماشا کنید؛ بد شانس ترین آدم دنیا

بعد از مدت‌ها انتظار، اولین تریلر رسمی انیمیشن شانس، ساخته اپل تی‌وی منتشر شد که ماجراهای بدشانس‌ترین انسان زمین را روایت می‌کند.

کمپانی فیلمسازی اپل اورجینال، دست به انتشار اولین تریلر انیمیشن فانتزی شانس، ساخته استودیو اسکای دنس زده است. این انیمیشن 14 مرداد (5 آگوست) از اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد.

در تریلر انیمیشن بخشی از داستان بدشانسی‌های «سم گرینفیلد» به تصویر کشیده شده است. زندگی این دختر با پیدا کردن یک سکه‌ی شانس واقعی تغییر پیدا می‌کند و باعث راحت‌تر شدن زندگی‌اش می‌شود. با این حال، حتی پس از در اختیار داشتن این پنی شانس هم بدشانسی، سم را رها نمی‌کند؛ زیرا او به طور تصادفی سکه شانسش را از دست می‌دهد. این اتفاق او را به ملاقات با «باب گربه» سوق می‌دهد و سم مصمم می‌شود تا این گربه مرموز را تا سرزمین شانس دنبال کند.

صداپیشگان این انیمیشن شامل نوبل زادا در نقش سام گرینفیلد، جین فوندا  به عنوان مدیرعامل شرکت «موفق باشی»، ووپی گلدبرگ، برنده اسکار در نقش کاپیتان، پگ در نقش باب گربه، فلولا بورگ در نقش جف تک‌شاخ، لیل رل هاوری به عنوان مارو، کالین اودونگو در نقش گری، جان راتزنبرگر در نقش روتی و آدلین اسپون به عنوان هیزل می‌شود.

در خلاصه داستان انیمیشن شانس ذکر شده است: «شانس در مورد بدشانس‌ترین دختر جهان است که به دنیای مخفی خوش شانسی و بد شانسی قدم می‌گذارد و باید به موجودات جادویی بپیوندد تا نیرویی قدرتمندتر از خودِ شانس را کشف کند».

این فیلم جادویی و پرماجرا به کارگردانی پگی هولمز بر اساس فیلمنامه‌ای از کیل موری، جان آیبل و گلن برگر ساخته شده است. جان لستر، دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دیوید آیزنمن وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارند.

در کنار شانس، اپل و اسکای دنس برنامه دارند تا از انیمیشن فانتزی دیگری با نام «Spellbound» رونمایی کنند که ساخت موسیقی آن برعهده آهنگساز برنده اسکار، آلن منکن بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*