خدمات نوین پرداخت

خدمات نوین پرداخت برای حساب پرفکت مانی

حساب پرفکت مانی می‌تواند به شما کمک کند تراکنش‌های مالی خود را به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به پول نقد انجام دهید.

پرفکت مانی (PM) یک سیستم پرداخت آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید هزینه خدمات را آنلاین بپردازید. همچنین خرید با پرفکت مانی یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین کارها برای کاربران است. این سیستم پرداخت آنلاین به شما امکان می‌دهد تا ارز دیجیتال بیت کوین را بخرید و بفروشید. همچنین امکان خرید ووچر پرفکت مانی هم وجود دارد که با آن می‌توانید هرگونه پرداخت اینترنتی را انجام دهید. طرفداران پرفکت مانی خیلی زیاد هستند و به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم در مورد پرفکت مانی و خدمات نوین پرداخت برای این سیستم پرداخت آنلاین صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

پرفکت مانی (Perfect Money)

شرکت پرفکت مانی که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد، سابقه خوبی در ارائه خدمات پولی آنلاین به تاجران و بازرگانان دارد. دفتر ثبت‌شده این شرکت در پاناما واقع شده است؛ اما دفتر مرکزی عملیاتی آن در زوریخ و هنگ کنگ قرار دارد.

هدف این شرکت، ایجاد امکان تراکنش‌های سریع با امنیت چند سطحی است. حساب پرفکت مانی دارای چندین ویژگی است که در آن کاربران می‌توانند وجوه را بین افراد انتقال دهند، پرداخت‌های مستقیم به فروشندگان انجام داده و ووچر خریداری کنند. همچنین این سیستم پرداخت یک کیف پول داخلی بیت کوین، یک سرویس تبدیل ارز و یک اپلیکیشن موبایل ارائه می‌دهد.

آیا پرفکت مانی ایمن است؟

حساب پرفکت مانی از روش‌های امنیتی متعددی، چه هنگام ورود به سیستم و چه زمانی که داخل حساب کاربری هستید، برای حفظ وجوه مشتری استفاده می‌کند. سرمایه‌گذارانی که ثبت نام می‌کنند باید مراحل بررسی هویت و تأیید KYC را طی کنند.

علاوه بر این، پرفکت مانی از احراز هویت پیامکی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری و‌ شناسه کاربری شما استفاده می‌کند. همچنین این شرکت از CodeCard Protection استفاده می‌کند که برای تأیید تراکنش‌ها یک کد منحصربه‌فرد به آدرس ‌ایمیل شما ارسال می‌شود. به علاوه، روش‌های احراز هویت دیگری هم برای جلوگیری از هک شدن حساب کاربری شما وجود دارد. به عنوان مثال، در صورت بازیابی رمز عبور، پرفکت مانی برای تأیید بازنشانی رمز عبور، ‌شناسه حساب شما و یک کپی از سند هویتی را درخواست می‌کند. با این اوصاف، حواستان باشد اطلاعات حساب کاربری، شماره حساب یا رمز عبور خود را با کسی به اشتراک نگذارید.

برای اطمینان از بازدید از وب‌سایت رسمی پرفکت مانی، به نوار وضعیت سبز رنگ یا نماد قفل در نوار پیوند آدرس مرورگر خود توجه کنید. همچنین برای استفاده از خدمات این سیستم پرداخت آنلاین، تنها به‌سراغ شرکت‌های معتبر بروید. برای مثال، شما می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات نوین پرداخت برای حساب پرفکت مانی استفاده کنید.

خدمات نوین پرداخت

مزایای پرفکت مانی چیست؟

سیستم پرداخت آنلاین PM مزایایی دارد که به شرح زیر هستند:

  • ارائه ۴ درصد سود به حساب‌های کاربری پرفکت مانی به صورت سالانه؛
  • امکان انجام تراکنش‌های آنی؛
  • ارائه گزینه‌های زیادی برای واریز و برداشت وجه؛
  • امنیت تراکنش‌ها؛
  • امکان خرید ووچر پرفکت مانی و انجام تراکنش‌های آنلاین با استفاده از آن.

خدمات نوین پرداخت برای حساب پرفکت مانی

نوین پرداخت خدمات متنوعی برای حساب پرفکت مانی ارائه می‌دهد که در ادامه می‌خواهیم این خدمات را معرفی کنیم:

افتتاح حساب پرفکت مانی

اگر می‌خواهید استفاده از پول نقد را کنار بگذارید و تراکنش‌های خود را به‌صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهید، افتتاح حساب پرفکت مانی می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد.

با افتتاح حساب پرفکت مانی می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • انتقال پول به حساب دیگر؛
  • واریز وجه برای پروژه‌های مختلف تجاری به صورت اینترنتی؛
  • انجام پرداخت‌های منظم در اینترنت؛
  • ذخیره وجوه با خیالی آسوده در حساب الکترونیکی و دریافت سود ماهانه؛
  • پرداخت هزینه کالا‌ها و خدمات در فروشگاه‌های اینترنتی؛
  • خرید آنلاین ارز بیت کوین، طلا، دلار و یورو.

برای افتتاح حساب پرفکت مانی و شارژ حساب پرفکت مانی می‌توانید از نوین پرداخت کمک بگیرید. با نوین پرداخت خیلی راحت می‌توانید در زمانی کوتاه، در پرفکت مانی ثبت نام کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

ووچر یک کد ویژه است که با استفاده از آن می‌توانید در سیستم پرداخت پرفکت مانی، تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید این کد را به هر شخصی بدهید و او می‌تواند از این کد استفاده کند. شما می‌توانید کد ووچر الکترونیکی را به هر‌ ایمیل یا شماره تلفنی ارسال کنید.

یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین خدمات پرفکت مانی، خرید ووچر است. ووچر می‌تواند مانند یک کارت هدیه یا کارت شارژ باشد که مبلغ مشخصی دارد. شما می‌توانید این مبلغ را انتخاب کنید و پس از خرید ووچر، با استفاده کد آن، تراکنش خود را انجام دهید.

با ووچر پرفکت مانی می‌توانید به حساب افراد مختلف در هر کجای دنیا پول انتقال دهید، مبلغ خرید کالا و خدمات خود را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید و ووچرها را به صورت آنی در سراسر دنیا نقد کنید. به همن دلیل است که خرید ووچر پرفکت مانی بسیار طرفدار دارد.

شما در نوین پرداخت می‌توانید خرید ووچر پرفکت مانی را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین برای خرید این ووچرها به ایجاد حساب در پرفکت مانی نیازی ندارید.

خدمات نوین پرداخت

شارژ حساب پرفکت مانی

همان‌طور که گفتیم پرفکت مانی یک کیف پول آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید هر تراکنش مالی را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. البته برای استفاده از این کیف پول، باید آن را شارژ کنید و نحوه شارژ کردن کیف پول را بدانید. شارژ حساب پرفکت مانی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که عبارت‌اند از: شارژ حساب پرفکت مانی با صرافی‌های آنلاین، شارژ حساب پرفکت مانی با استفاده از ووچر.

نوین پرداخت هردو روش شارژ حساب را ارائه می‌دهد و شما می توانید برای شارژ حساب پرفکت مانی خود چه به روش شارژ مستقیم کیف پول و چه به روش خرید ووچر، از خدمات نوین پرداخت استفاده نمایید و علاوه بر این، از مزایایی مانند شارژ حساب با بهترین نرخ، انجام سریع سفارشات و پشتیبانی قوی و فوری بهره‌مند شوید.

نقد کردن پرفکت مانی

سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرفکت مانی مانند نوین پرداخت، بهترین و راحت‌ترین روش برای نقد کردن ارز پرفکت مانی هستند. نوین پرداخت چندین سال سابقه فعالیت در حوزه پرفکت مانی و رضایت هزاران کاربر را دارد و می‌توانید خدمات نقد کردن ارز در پرفکت مانی را به شما ارائه دهد.

با نوین پرداخت می‌توانید خرید و فروش و نقد کردن ارز در پرفکت مانی را انجام دهید. تنها کافی وارد سایت نوین پرداخت شوید و ثبت نام خود را انجام دهید. سپس می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و مبلغ مورد نیازتان را به‌صورت ریال در داخل کشور دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم در مورد حساب پرفکت مانی و خدمات نوین پرداخت در زمینه این سیستم پرداخت جهانی صحبت کنیم. همان‌طور که ملاحظه کردید کار خرید و فروش ووچر و شارژ حساب پرفکت مانی را می‌توانید به‌ٌصورت آنی در نوین پرداخت انجام دهید. از این که تا انتهای مطلب با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید با افتتاح حساب در پرفکت مانی، تراکنش‌های مالی خود را به صورت آنلاین انجام دهید و استفاده از پول نقد را کنار بگذارید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*