رد مجیک ۷ اس پرو

غول‌های گیمینگ چینی، گوشی‌های رد مجیک 7S و 7S Pro با بهترین سخت افزار ممکن معرفی شدند

گوشی های گیمینگ توانمند رد مجیک 7S و رد مجیک 7S Pro با بروزترین سخت افزار شامل نمایشگر ۱۶۵ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شدند.

رد مجیک سرانجام از گوشی‌های گیمینگ قدرتمند خودش، دو گوشی رد مجیک 7S و 7S Pro با فناوری‌هایی فوق‌العاده رونمایی کرد. این گوشی‌های گیمینگ جدید به قدرتمندترین سخت افزاری که یک گوشی می‌تواند از آن بهره‌مند باشد، مجهز شده‌اند. این شامل چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام، یک نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش شگفت‌انگیز ۱۶۵ هرتزی، یک فن داخلی با چراغ‌های LED، یک دوربین زیر نمایشگر و امکاناتی بیشتر می‌شود.

طراحی رد مجیک 7S و 7S Pro

طراحی این گوشی‌ها یادآور نسل گذشته آن‌ها است. رد مجیک در تولید گوشی عملکرد خاص خودش را دارد و سعی نمی‌کند خیلی خودش را با دیگر گوشی‌سازها سازگار کند. این دو گوشی شباهت زیادی با مدل‌های معمولی سری رد مجیک ۷ دارند که اوایل سال معرفی شده بود. با این حال یک دوربین سلفی به زیر نمایشگر آن‌ها اضافه شده تا پنل جلویی کاملاً یکپارچه با نمایشگر را ارائه کنند.

قاب پشتی این محصولات از جنس نیمه شفاف با کمی پیچیدگی منحصر به فرد است. رد مجیک ۷ اس از یک ماژول دوربین نواری با قرارگیری خطی دوربین‌ها بهره می‌برد. در حالی که جزیره دوربین مدل پرو مستطیلی است و دوربین‌ها به صورت مربعی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. به جز ماژول دوربین، پشت قاب این گوشی یک فن خنک‌کننده با چراغ‌های RGB قرار گرفته است.

این گوشی روی فریم سمت راست خودش دو دکمه تریگر حساس به فشار برای گیمینگ دارد که کلیدهای تنظیم ولوم و پاور نیز در بین آن‌ها قرار گرفته‌اند. در حالی که سمت چپ گوشی یک سوئیچ قرمز رنگ برای فعال‌سازی خنک‌کننده مایع حضور دارد.

مشخصات فنی رد مجیک ۷ اس

گوشی رد مجیک 7S به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و فناوری‌های LTM و DC dimming مجهز است. نرخ رفرش این نمایشگر ۱۶۵ هرتزی است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرد که با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی همراه است.

رد مجیک 7S

برای خنک نگه داشتن گوشی در طول اجرای بازی‌های سنگین، کمپانی Red Magic از یک سیستم خنک کننده مایع به نام ICE 9.0 در این گوشی گیمینگ استفاده کرده است. علاوه بر این یک فن داخلی نیز در اینجا حضور دارد که با سرعت ۲۰ هزار دور در دقیقه کار می‌کند.

علاوه بر این، گوشی گیمینگ جدید رد مجیک از یک موتور پایداری فریم در پردازشگر گرافیکی خودش بهره می‌برد که از هماهنگ‌سازی رندرینگ و تصویرگری، بافر رندرینگ ۵ برابری و یک سیستم تشخیص هوشمند TC فریم‌های تکمیل‌کننده برخوردار است.

رد مجیک 7S

رد مجیک ۷ اس

اگرچه تمرکز اصلی این گوشی روی عکسبرداری نیست، اما سازنده سیستم دوربین خوبی را روی آن ارائه کرده است. این گوشی از سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک لنز ۸ مگاپیکسلی واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با فلاش LED بهره می‌برد. در جلوی آن هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در داخل خود نمایشگر پنهان شده که به جذابیت‌های این گوشی می‌افزاید.

انرژی گوشی گیمینگ رد مجیک ۷ اس توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تلمین می‌شود که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزار آن هم رابط کاربری سفارشی Red Magic 5.0 بر پایه اندروید ۱۲ حضور دارد.

مشخصات فنی رد مجیک ۷ اس پرو

دیگر گوشی این خانواده، رد مجیک 7S Pro نام دارد که مدل بالارده‌تر و به طبع گران‌تری محسوب می‌شود. این دیوایس از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین با فناوری دایمینگ Red Magic x Qualcomm LTM همراه است.

رد مجیک 7S و 7S Pro

در قلب تپنده این گوشی هم چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ حضور دارد، اما این کمپانی از یک چیپست گیمینگ سفارشی به نام Red Core 1 نیز در آن استفاده کرده که عملکرد فنی دیوایس را ارتقا می‌دهد. سیستم خنک کننده این گوشی نیز Ice 10.0 است.

نسخه ویژه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

نسخه ویژه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

دوربین‌های پشتی این گوشی مشابه نسخه استاندارد است، اما دوربین سلفی باکیفیت‌تر ۱۶ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند. انرژی آن نیز توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با توان بالاتر ۱۳۵ واتی شارژ می‌شود. سازنده همراه این گوشی یک شارژر ۱۶۵ واتی GN را نیز ارائه کرده است که خنک ماندن گوشی و شارژر در حین شارژ را تضمین می‌کند. در نهایت باید به حضور رابط کاربری Red Magic 5.0 بر پایه اندروید ۱۲ در بخش نرم افزاری پرچمدار جدید رد مجیک اشاره کرد.

نسخه ترنسفورمرز ادیشن رد مجیک ۷ اس پرو

سازنده چینی در کنار نسخه معمولی، از یک نسخه سفارشی رد مجیک ۷ اس پرو به نام ترنسفورمرز ادیشن نیز رونمایی کرده که برای طراحی خود دستگاه، لوازم جانبی و حتی جعبه بسته‌بندی آن از شخصیت دوست‌داشتنی بامبلبی الهام گرفته شده است.

نسخه ترنسفورمرز ادیشن رد مجیک 7S پرو

نسخه ترنسفورمرز ادیشن رد مجیک 7S پرو

قیمت

این دو گوشی در نسخه‌های Dark Knight و Deuterium Front Transparent عرضه خواهند شد. ضمن اینکه مدل پرو دارای یک نسخه ویژه ترنسفورمرز ادیشن نیز هست.

نسخه پایه رد مجیک 7S با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه ۵۹۶ دلار قیمت دارد. در حالی که برای پیکربندی ۱۲ + ۲۵۶ گیگ آن باید ۷۱۵ دلار پرداخت کنید. در آن سمت قیمت نسخه Deuterium این گوشی با همین میزان رم و حافظه ۷۳۰ دلار است و برای سفارش آن با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه باید ۸۱۹ دلار پرداخت کنید.

اما نسخه قدرتمندتر این خانواده، گوشی رد مجیک 7S Pro با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ۷۷۵ دلار قیمت دارد. برای خرید آن با پیکربندی حافظه ۱۶ + ۵۱۲ گیگ هم باید ۸۹۴ دلار بپردازید. نسخه شفاف Deuterium آن را هم می‌توانید با این دو پیکربندی، با قیمت‌های ۷۹۰ و ۸۹۴ دلاری تهیه کنید.

در نهایت باید به نسخه ویژه ترنسفورمرز ادیشن گوشی رد مجیک ۷ اس پرو اشاره کرد که با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه، ۹۶۹ دلار قیمت دارد. البته مشخص نیست که این نسخه ویژه در تمام بازارهای جهانی عرضه می‌شود یا فقط مختص به بازار چین است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*