رد مجیک ۷ اس پرو ترنسفورمرز ادیشن

رد مجیک ۷ اس پرو ترنسفورمرز ادیشن؛ یک گوشی گیمینگ جذاب با تم بامبلی

به زودی گوشی گیمینگ رد مجیک ۷ اس پرو ترنسفورمرز ادیشن – Red Magic 7S Pro Transformers Edition با تم شخصی محبوب بامبلی عرضه خواهد شد.

رد مجیک خودش را آماده رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند خود در چین می‌کند. ۲ روز دیگر ۲۰ تیر ماه، گوشی پرچمدار رد مجیک 7S Pro رسماً رونمایی خواهد شد. اما پیش از معرفی رسمی، تصاویری از نسخه ترنسفورمرز ادیشن رد مجیک ۷ اس پرو منتشر شده که برای علاقه‌مندان به شخصیت بامبلی مجموعه فیلم‌های Transformers جذاب است.

طراحی جذاب رد مجیک ۷ اس پرو ترنسفورمرز ادیشن

با نگاهی به تصاویر تبلیغاتی تازه منتشر شده، شما طراحی منحصر به فرد رد مجیک ۷ اس پرو Transformers Edition را می‌بینید که یادآور کاراکتر محبوب بامبلی است. این ربات اتومبیل با رنگ زرد و خطوط مشکی شناخته می‌شود. در عین حال، این نسخه قاب شفاف نسخه اصلی ۷ اس پرو را حفظ کرده است که یک فن خنک کننده RGB را نیز برای خنک‌سازی دیوایس به نمایش می‌گذارد.

رد مجیک ۷ اس پرو ترنسفورمرز ادیشن

تا آنجا که ما می‌دانیم، این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد. بنچمارک GeekBench نشان می‌دهد که این گوشی ۱۶ گیگابایت رم را ارائه می‌کند و به اندروید ۱۲ مجهز است. روی قاب جلویی این گوشی گیمینگ یک نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی حضور دارد. در پشت آن هم دوربین سه‌گانه‌ای با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی حضور دارد و دوربین سلفی جلویی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است.

رد مجیک ۷ اس پرو ترنسفورمرز ادیشن

در زیر قاب گوشی گیمینگ Red Magic 7S Pro Transformers Edition یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی حضور دارد که با توان ۱۲۰ وات به سرعت شارژ می‌شود. همه این‌ها نشان می‌دهد نسخه ترنسفورمرز ادیشن به جز ظاهر متفاوت، هیچ تفاوتی با نسخه معمولی این گوشی ندارد. اما در کنار عکس‌هایی از خود گوشی، تصاویری از جعبه آن هم منتشر شده که طراحی شش ضلعی جذاب آن با ظاهر شبیه به بامبلی، یک قاب محافظ و چند لوازم جانبی دیگر را به نمایش می‌گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*