رندرهای رد مجیک 7S پرو

گوشی گیمینگ رد مجیک 7S پرو، بنچمارک گیگ بنچ را به خاک و خون کشید

به تازگی نتایج بنچمارک گیک بنچ گوشی نوبیا رد مجیک 7S پرو رسانه‌ای شده که نشان می‌دهد این غول گیمینگ، می‌تواند قدرتمندتر از انتظارها ظاهر شود.

پس از معرفی گوشی رد مجیک 7 پرو توسط نوبیا، این شرکت به فکر توسعه سری گوشی‌های رد مجیک 7S افتاد. نسل جدید گوشی‌های گیمینگ نوبیا روز یازدهم ماه جولای (بیستم تیرماه) معرفی خواهند شد. گوشی‌های این سری پیش از این در تاییدیه‌های TENNA و 3C مشاهده شده بودند و حالا، نتایج بنچمارک رد مجیک 7S پرو افشا شده است.

نتایج بنچمارک گوشی رد مجیک 7S پرو در گیک بنچ

در نتایج افشا شده از بنچمارک گوشی قدرتمند نوبیا رد مجیک 7S، شاهد نتایج جالبی هستیم. شماره مدل این گوشی گیمینگ، NX709S است. این مدل به یک تراشه چهارهسته‌ای با فرکانس پایه 2.20 گیگاهرتز و فرکانس تقویت شده 3.19 گیگاهرتز مجهز شده است. پردازنده گرافیکی این تراشه، از نوع Adreno 730 است. با توجه به این مشخصات، به سادگی می‌توان حدس زد که تراشه این گوشی، اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود.

نوبیا رد مجیک 7s پرو

در کنار این موارد، مشخص شده است که گوشی رد مجیک 7 اس نوبیا به 16 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. همچنین در زمان عرضه، این مدل از اندروید 12 استفاده خواهد کرد. این گوشی در تست‌های تک‌هسته‌ای گیک بنچ، توانسته به نمره فوق‌العاده 1353 دست پیدا کند. در تست‌های چندهسته‌ای هم نمره این گوشی نوبیا به 4296 رسیده است.

مشخصات فنی گوشی رد مجیک 7 اس پرو

نتایج بنچمارک این گوشی اطلاعات مهم دیگری را فاش نکرد اما شایعاتی که پیش از این منتشر شده بودند، اطلاعات کاملی از این گوشی به ما می‌دهند. گفته می‌شود رد مجیک 7S پرو نوبیا به یک صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع اولد مجهز خواهد بود. نرخ نوسازی این نمایشگر 165 هرتز است که عدد فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد. البته چنین نرخ نوسازی، احتمالا باعث مصرف بیش از حد باتری شود. همچنین نمایشگر این مدل از نمایش محتوا با کیفیت فول اچ دی پلاس پشتیبانی خواهد کرد.

نوبیا رد مجیک 7s پرو

دیگر اطلاعاتی که فاش شده‌اند نشان می‌دهند این گوشی گیمینگ قدرتمند، در چهار نسخه روانه بازار خواهد شد. حافظه رم این گوشی در این نسخه‌ها بین 8 تا 18 گیگابایت و حافظه داخلی بین 128 تا یک ترابایت خواهد بود.

با این که دوربین در گوشی‌های گیمینگ اهمیت زیادی ندارد اما شرکت نوبیا برای غول گیمینگ جدیدش، دوربین‌های خوبی را تدارک دیده است. دوربین اصلی این مدل 64 مگاپیکسلی است و دو حسگر دیگر در کنارش وجود خواهند داشت. دوربین سلفی این گوشی هم 8 مگاپیکسلی است. گفته می‌شود ظرفیت باتری رد مجیک 7 اس پرو 4500 میلی آمپر ساعت خواهد بود و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*