بیمه پروفایل اینستاگرام

اکنون می‌توانید پروفایل اینستاگرام خود را بیمه کنید!

کاربرانی که از طریق اینستاگرام درآمدزایی می‌کنند، می‌توانند با بیمه پروفایل اینستاگرام خود، از ضرر و زیان ناشی از هک در امان باشند.

قطعا اغلب مردم برای آنکه آرامش بیشتری در زندگی داشته باشند، معمولا چیزهایی مثل خانه، ماشین و حتی تلفن خود را بیمه می‌کنند. اکنون خبر جالبی که شنیده شده این است که دیگر می‌توان حتی پروفایل اینستاگرام خود را نیز بیمه کرد!

طبق گزارشی از TechCrunch یک شرکت استارت آپی مستقر در اسرائیل به نام Notch می‌تواند حساب اینستاگرام کاربران را با 8 دلار در ماه بیمه کند. این سرویس در درجه اول به کسانی تعلق می‌گیرد که از طریق فعالیت در اینستاگرام امرار معاش می‌کنند.

بیمه پروفایل اینستاگرام به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

اما با این حال نکته‌ای که وجود دارد این است که در حال حاضر این بیمه فقط اکانت‌هایی که هک شده‌اند را تحت پوشش قرار می‌دهد. به عبارت ساده‌تر کاربران تنها در صورتی از این بیمه پول دریافت می‌کنند که شخصی اکانت اینستاگرام آن‌ها را هک کرده باشد و آن‌ها دیگر به صفحه یا اکانت خود دسترسی نداشته باشند. اما در آینده ممکن است این بیمه اکانت‌هایی که به صورت تعلیق درآمده‌اند را نیز تحت پوشش قرار دهد.

بیمه پروفایل اینستاگرام

مبلغ این بیمه چگونه محاسبه می‌شود؟

در مورد اینکه Notch چگونه پرداخت ماهیانه کاربران را محاسبه می‌کند، گفته می‌شود که این شرکت مواردی از جمله کشور و محل زندگی کاربران، تعداد فالوورها، تعاملات، تعداد پست‌های آپلود شده در طول ماه و اینکه چه تعداد از آن‌ها اسپانسر می‌شوند را در نظر می‌گیرد. همه‌ی این موارد به شرکت Notch کمک می‌کند تا ارزش اکانت کاربر و مقدار پولی که باید ماهانه برای بیمه پرداخت کند را تخمین بزند.

توجه داشته باشید که احتمال دارد ناچ درآمد یک اکانت را بیش از حد یا کمتر از مقدار واقعی تخمین بزند. زیرا اینفلوئنسرها و فالوورهایشان با یکدیگر متفاوت هستند، پس تعامل بین آن‌ها نیز می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، برای اینکه درک بهتری از ایده بيمه پروفایل اینستاگرام داشته باشید، در سایت TechCrunch نمونه‌ای از آن مورد بررسی قرار گرفته که طبق آن هزینه سالانه این بیمه 459 دلار می‌شود که این مبلغ حدودا معادل 38 دلار در ماه است.

در چنین شرایطی، شرکت Notch برای هر روزی که صاحب اکانت به دلیل هک نتوانسته به حساب یا پیج خود دسترسی داشته باشد، 244 دلار به او پرداخت می‌کند. این پرداخت‌های روزانه پس از یک دوره انتظار 48 ساعته شروع می‌شود و زمانی که به مجموع 22,000 دلار در سال برسد پایان می‌یابد. یا به عبارت دیگر تا زمانی که صاحب اکانت  90 روز در سال غرامت بگیرد، ادامه می‌یابد.

البته از آن جایی که شرکت ناچ یک شرکت تازه تاسیس است و خدمات آن هم کاملا جدیدند، باید حواستان جمع باشد. متاسفانه نمی‌توانیم به شما بگوییم که این شرکت ارزش اعتماد شما را دارد یا خیر. اما در هر حال، ایده جالبی را ارائه کرده است.

وقتی پروفایل اینستاگرام شخصی هک می‌شود، برایش ناراحت کننده است، اما اگر این مشکل برای اکانت شخصی که از طریق شبکه‌های اجتماعی امرار معاش می‌کند رخ دهد، می‌تواند فاجعه باشد. حداقل تا زمانی که تیم اینستاگرام پروفایل شما را بازیابی کنند، بیمه شرکت ناچ به شما این فرصت را می‌دهد که تا زمان بازیابی اکانت خود، ضررهای مالی خود را به حداقل برسانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*