ایرباد ریلمی Air 3 Neo

ایرباد ریلمی Air 3 Neo با 30 ساعت عمر باتری و فناوری صدای 3 بعدی معرفی شد

ریلمی از جفت ایرباد جدید خود به نام Air 3 Neo با وزن سبک، عمر بهبودیافته باطری و طراحی مینیمال و بدون ساقه رونمایی کرد.

در خلال رویداد معرفی پرچم‌دار جدید ریلمی به نام GT 2 Master Explorer Edition، این شرکت چینی از جفت هدفون بی‌سیم خود تحت عنوان ایرباد Air 3 Neo نیز رونمایی کرد. جانشین جدید ریلمی بادز ایز 2 نئو با طراحی جدید و عمر باتری بهتر ارتقا یافته است.

مشخصات ایرباد ریلمی Air 3 Neo

ایرباد جدید Realme به مانند سری Buds Air 3 معمولی و ایر نئو، از طراحی بدون ساقه برخوردار است. از سوی دیگر، بر خلاف نسل قبل، نسخه جدید از فناوری ANC پشتیبانی نمی‌کند. در عوض، صدای سه بعدی Dolby Atmos و عمر باتری 30 ساعته این ایرباد که در مقایسه با 28 ساعت نسل قبل، کمی بهبود یافته به نسخه جدید افزوده شده است.

ایرباد ریلمی ایر 3 نئو

ایرباد جدید ریلمی به درایور 10 میلی‌متری مجهز است و از استاندارد IPX5 برای مقاومت در برابر پاشش آب نیز پشتیبانی می‌کند. ریلمی Air 3 Neo هم‌چنین از فناوری ENC برای حذف نویز محیطی، حالت تاخیر کم تا سقف 88 میلی‌ثانیه برای بازی و کنترل‌های حرکتی لمسی بهره می‌برد.

وزن هر یک از جفت ایرباد جدید ریلمی، در حدود 4 گرم است و از طریق بلوتوث 5.2 به دستگاه هوشمند متصل می‌شوند. آنها از طریق سازگاری با برنامه اختصاصی “Realme Link”، به‌طور سریع به گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های ریلمی متصل می‌شوند. این ایرباد با یک بار شارژ، تا 7 ساعت دوام می‌آورد و از طریق یک کیس از طریق اتصال به پورت USB Type-C شارژ خواهد شد.

تاریخ عرضه و قیمت

ایرباد ایر 3 نئو Realme در چین با قیمت 149 یوان (22 دلار) قابل خریداری است و در دو رنگ سفید یا آبی قابل سفارش خواهد بود. عرضه این گجت نیز از تاریخ 19 ژانویه آغاز می‌شود و مشتریان چینی می‌توانند برای زمان محدود، ایرباد جدید را با قیمت تنها 15 دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*