رابط کاربری One UI Watch 4.5

رابط کاربری One UI Watch 4.5 با یک کیبورد QWERTY برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ معرفی شد

رابط کاربری One UI Watch 4.5 با امکانات جذابی مثل یک کیبورد QWERTY بسیار مفید و تنظیمات جدید برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ معرفی شد.

پس از عرضه چندین نسخه آزمایشی از رابط کاربری One UI Watch 4.5 طی هفته‌های گذشته، سامسونگ رسماً از این بروزرسانی رونمایی کرد. نسخه پایدار این بروزرسانی بر اساس سیستم عامل Wear OS 3.5 گوگل توسعه پیدا کرده و امکانات جدیدی را مثل یک کیبورد QWERTY که شدیداً مورد نیاز کاربران بود، امکانات دستیابی‌پذیری و بهبود شخصی‌سازی واچ فیس‌ها را ارائه می‌کند.

امکانات جدید رابط کاربری One UI Watch 4.5

بر اساس جدیدترین پست وبلاگی منتشر شده توسط سامسونگ، رابط کاربری وان یو آی واچ ۴.۵ به زودی برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک منتشر خواهد شد. این نسخه یک کیبورد QWERTY جدید با پشتیبانی از ورودی سوایپ (کشیدن انگشت روی صفحه) را ارائه می‌کند که گام رو به جلوی مهمی نسبت به کیبورد T-9 نصب شده روی ساعت‌های سامسونگ محسوب می‌شود. این کیبورد حتی از غلط‌گیر املایی و ورودی دست‌خط نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین ورودی‌های متنوعی دارد.

رابط کاربری One UI Watch 4.5

رابط کاربری One UI Watch 4.5 قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را به ساعت‌های هوشمند Wear OS سامسونگ می‌آورد. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد یک سیم کارت را روی گوشی گلکسی خود تنظیم کرده تا به صورت خودکار با گلکسی واچ همگام‌سازی شود. کاربران می‌توانند وضعیت سیم کارت گوشی خود را روی ساعتشان بررسی کنند و از طریق ساعت به مکالمات پاسخ دهند.

رابط کاربری One UI Watch 4.5

مورد بعدی بهبود سفارشی‌سازی واچ فیس‌ها در ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ است. گزینه‌های جدید شخصی‌سازی به شما اجازه اضافه کردن واچ فیس محبوبتان در ترکیب‌رنگی‌های متنوع و همینطور اضافه کردن کامپلیکیشن‌های مختلف به فهرست محبوب‌ها برای دسترسی آسان‌تر را می‌دهند.

رابط کاربری One UI Watch 4.5

این آپدیت جدید امکانات دسترسی‌پذیری خوبی را هم به سات‌های هوشمند Galaxy Watch 4 و Watch 4 Classic می‌آورد. این شامل تنظیمات رنگ و کنتراست برای کاربرانی که با مشکل تشخیص رنگ مواجه هستند می‌شود. این قابلیت می‌توان شفافیت و جلوه ویژه تاری را کاهش داده و گزینه‌ای برای متوقف کردن تمام تصاویر متحرک را ارائه کند.

وان یو آی واچ ۴.۵

آپدیت جدید وان یو آی واچ متوازن‌سازی صدا را هم به گلکسی واچ می‌آورد و دارای تنظیمات لمسی تعاملی برای سفارشی‌سازی زمان ورودی لمس است. همه‌ی این تنظیمات دسترسی‌پذیری جدید در یک منوی جدید در صفحه تنظیمات ساعت قرار گرفته‌اند.

رابط کاربری One UI Watch 4.5

وان یو آی واچ ۴.۵ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی در دسترس کاربران ساعت‌های هوشمند ویر او اس سامسونگ قرار خواهد گرفت. غول کره‌ای گرچه این امکانات جدید را معرفی کرده، اما حرفی از زمان دقیق عرضه نزده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*