بیت کوین

بیت کوین تا 24 ماه دیگر سقف قیمت جدید ثبت می‌کند

به عقیده افسر ارشد امنیت شرکت کوین شیرز بیت کوین تا دو سال دیگر سقف قیمت جدید خواهد زد. البته قبل آن احتمالا ریزش بیشتری در انتظار بازار است.

اگرچه بر اساس تحلیل گلس نود، قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده و احتمالا ریزش بیشتری در راه است، اما نباید فراموش کرد قیمت بیت کوین پس از هاوینگ بعدی احتمالا ۴۰۰ درصد رشد خواهد کرد! صحبت‌های اخیر افسر ارشد امنیت (CSO) شرکت کوین شیرز کاملا با این سناریو همخوانی دارد؛ ریزش بیشتری در انتظار BTC و البته کل بازار ارز دیجیتال است، اما تا دو سال آینده، یک سقف قیمت جدید برای بیت کوین به ثبت خواهد رسید.

ملتم دمیرورز (Meltem Demirors) در مصاحبه اخیراش با برنامه Squawk Box متعلق به CNBC اعلام کرد منتظر درد و رنج بیشتری برای بازار بورس فناوری و بازار کریپتو است، چرا که بحران اقتصادی در سراسر دنیا ادامه‌دار شده و به این زودی دست بردار نیست. اما این روند موقتی است؛ بیت کوین تا اینجا چهار روند صعودی – نزولی طی کرده است و پایان روند کاهشی کنونی، شروعی برای پنجمین رالی صعودی پادشاه رمز ارزها و سپس کل مارکت ارز دیجیتال خواهد بود؛ پس با وجود احتمال ریزش بیشتر، تا 24 ماه آینده یک سقف قیمت جدید برای بیت کوین به ثبت خواهد رسید.

رسیدن بیت کوین به سقف قیمت جدید بعد اصلاح شدید

ملتم دمیرورز در صحبت‌های خود نگاهی به گذشته کرد و گفت بیت کوین تا کنون چرخه‌های متعددی را پشت سر گذاشته و چند مرتبه بعد از رشدهای نجومی، بین 80 الی 90 درصد اصلاح قیمت را تجربه کرده است.

سقوط قیمت بیت کوین

بیت کوین در سه روند نزولی قبلی، بالای 80 درصد از سقف تاریخی خود فاصله گرفته است. اما نسبت به اوج قیمت آخرین رالی صعودی یعنی 68,789 دلار، قیمت کنونی ریزشی حدودا 70 درصدی را نشان می‌دهد. این موضوع با انتظار ملتم دمیرورز درباره احتمال سقوط بیشتر همخوانی دارد.

افسر ارشد امنیت شرکت کوین شیرز با وجود پیش‌بینی ریزش بیشتر برای بیت کوین، حمایت 20,000 را بسیار قوی خواند. او همچنین پایین‌ترین کف را 14,000 دلار دانست، به طوری که اصلا انتظار کاهش بیشتر نسبت به این قیمت را ندارد. بیت کوین بعد از کف‌سازی به سمت ثبت سقف قیمت جدید حرکت خواهد کرد. به پیش‌بینی ملتم دمیرورز، این اتفاق تا دو سال دیگر رخ خواهد داد.

هیچ سیگنال محرکی وجود ندارد

این مدیر کوین شیرز ادامه داد در حال حاضر هیچ سیگنال مثبت و محرکی برای بالا کشیدن بازار رمز ارز وجود ندارد، به همین دلیل سقوط بیشتری را برای رمز ارزها پیش‌بینی کرده است. در این شرایط، پروژه‌های ضعیف‌تر مخصوصا میم کوین‌ها متحمل رنج بیشتری خواهند شد. ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و نابغه دنیای کریپتو، نیز چند ماه قبل نظری مشابه داده بود. او گفت بازارهای نزولی را به خاطر حذف شدن پروژه‌های ضعیف دوست دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*