تخفیف های پرایم دی آمازون

نگاهی به تخفیف های باورنکردنی گوشی های موبایل در پرایم دی آمازون؛ آرزوی کاربران ایرانی

تخفیف های پرایم دی آمازون فرصت فوق‌العاده‌ای را برای خرید انواع گوشی های موبایل فراهم می‌کند. در ادامه نگاهی به این تخفیف های باورنکردنی و مقایسه آن با جشنواره های ایرانی خواهیم داشت.

آمازون پرایم دی یک جشنواره دو روزه است که هر سال برگزار می‌شود و این فرصت را به کاربران می‌دهد تا لوازم مورد نیاز خود از گوشی های موبایل گرفته تا لوازم خانه را با تخفیف های بسیار جذاب خریداری کنند. با گجت نیوز همراه باشید تا نگاهی به تخفیف های این جشنواره داشته باشیم.

تخفیف های آمازون پرایم دی و تفاوت آن با جشنواره‌های داخلی

دیروز Prime Day آمازون به پایان رسید و بسیاری از کاربران توانستند گجت های مورد علاقه خود با با قیمتی مناسب تهیه کنند. در ایران هم جشنواره‌ های تخفیفی زیادی در مناسب‌های متفاوت از شب یلدا گرفته تا عید نوروز برگزار می‌شود و فروشگاه‌های اینترنتی ادعا می‌کنند که در طول این جشنواره‌ها محصولات خود را با تخفیف ۱۰ تا حتی ۷۰ درصدی عرضه می‌کنند.

تخفیف های پرایم دی آمازون

اما واقعیت اینجاست که فروشگاه‌های ایرانی اغلب مدتی پیش از شروع جشنواره جذابشان (!) قیمت کالاهای مختلف را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهند و در طول جشنواره کالاها را با تخفیف مثلا ۴۰ درصدی به قیمت اصلی برمی‌گردانند. این روند سال‌هاست که ادامه دارد و با وجود اعتراض برخی از کاربران، هنوز افراد زیادی هستند که با خوشحالی خرید خود را از این فروشگاه‌ها انجام می‌دهند.

در ادامه نگاهی به تخفیف های واقعی پرایم دی آمازون خواهیم داشت.

گلکسی S22 اولترا

سامسونگ گلکسی S22 اولترا به عنوان بهترین گوشی پرچمدار اندرویدی شناخته می‌شود و با صفحه نمایشگر باکیفیت، دوربین‌های قدرتمند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بسیاری از کاربران را به خود جذب می‌کند.

تخفیف های پرایم دی آمازون

سامسونگ این گوشی را در مدل‌های مختلف با حافظه‌های ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت عرضه کرده و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز قیمت ۱۱۹۹ دلار را در نظر گرفته است. در جشنواره پرایم دی آمازون این گوشی با قیمت ۸۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته بود که از تخفیف ۳۰۰ دلاری حکایت دارد.

در حال حاضر مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی S22 اولترا با قیمت تقریبی ۳۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. اگر فروشگاه‌های ایرانی از این الگو پیروی می‌کردند شما می‌توانستید این گوشی را با قیمت ۲۹.۶ میلیون تومان خریداری کنید. جذاب نبود؟

گوگل پیکسل 6 پرو

پیکسل 6 پرو پرچمدار امسال گوگل است. این گوشی اگرچه نمی‌تواند در حد گلکسی S22 اولترا ظاهر شود؛ ولی توانسته با طراحی زیبا، دریافت زود هنگام آپدیت‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری جالب برخی از کاربران را به خود جذب کند. قیمت پرچمدار گوگل ۸۹۹ دلار است؛ اما در آمازون پرایم دی با تخفیف ۲۰۰ دلاری در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

گوگل پیکسل 6 پرو

در حال حاضر کاربران ایرانی برای تهیه این گوشی باید ۳۳ میلیون تومان پرداخت کنند. هرچند که با تخفیف ۲۰۰ دلاری، پرچمدار گوگل با قیمت ۲۶.۷ میلیون تومان در اختیار آنها قرار می‌گرفت.

گلکسی زد فولد 3

دیگر تخفیف جذاب پرایم دی آمازون به گلکسی زد فولد 3 تعلق دارد. کاربران زیادی دوست دارند به دنیای گوشی‌های تاشو بپیوندند؛ اما قیمت بالای این گوشی‌ها مانع از این کار می‌شود. البته آمازون روز گذشته این گوشی را با تخفیف ۷۰۰ دلاری عرضه کرد تا بزرگترین نقطه ضعف گلکسی زد فولد 3 را برطرف کند و کاربران بتوانند با پرداخت ۱۱۰۰ دلار جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ را خریداری کنند.

تخفیف های پرایم دی آمازون

در حال حاضر مدل پایه این گوشی با قیمت فوق‌العاده بالای ۴۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد و برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی هم باید ۵۴ میلیون تومان هزینه کنید. تخفیف ۷۰۰ دلاری به معنی کاهش ۲۲ میلیون تومانی قیمت این گوشی است. آیا می‌توان انتظار داشت که فروشگاه‌های ایرانی تخفیف ۲۲ میلیون تومانی به کاربران بدهند؟ حتی در خواب هم نه!

اپل آيفون 13 پرو

گوشی‌ های اپل معمولا به ندرت تخفیف می‌خوردند؛ اما در جشنواره پرایم دی آمازون آیفون 13 پرو با تخفیف ۱۰۰ دلاری همراه شده بود و کاربران می‌توانستند با پرداخت ۸۹۹ دلار این گوشی را خریداری کنند.

آيفون 13 پرو

فروشندگان گوشی در ایران مدل پایه آيفون 13 پرو را با قیمت بسیار بالای ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسانند. اگر این تخفیف در ایران وجود داشت، حدود ۳.۱ میلیون تومان از قیمت گوشی کم می‌کرد.

گلکسی زد فلیپ 3

امسال گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است و همین نیز سبب شده که سامسونگ تصمیم بگیرد ظرفیت خط تولید نسل آینده این گوشی را افزایش دهد. سامسونگ قیمت ۹۹۹ دلار را برای این گوشی در نظر گرفته است و برای تهیه مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن در ایران هم باید ۳۲ میلیون تومان پرداخت کنید.

تخفیف های پرایم دی آمازون

در کمال تعجب این گوشی در پرایم دی آمازون با تخفیف ۶۰۰ دلاری عرضه شد. این میزان تخفیف در ایران می‌توانست قیمت گوشی تاشو سامسونگ را به ۱۳.۵ میلیون تومان برساند.

وان پلاس 10 پرو

آخرین مورد از تخفیف های جذاب پرایم دی آمازون به گوشی وان پلاس 10 پرو مربوط می‌شود. مدل ۲۵۶ گیگابایتی پرچمدار وان پلاس در ایران حدود ۳۰ میلیون تومان قیمت دارد و در بازارهای جهانی نیز 900 دلار قیمت‌گذاری شده است.

وان پلاس 10 پرو

با وجود این، کاربران این گوشی را با تخفیف ۱۰۰ دلاری در پرایم دی آمازون خریداری کردند. تخفیف ۱۰۰ دلاری می‌توانست قیمت این گوشی را به ۲۷ میلیون تومان در ایران برساند.

نظر شما در رابطه با تخفیف های پرایم دی آمازون و تفاوت آنها با جشنواره‌های داخلی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تو خود سایت سامسونگ برید تخفیف برای تمامی گوشی هاش فوق العاده هس
    و با اون همه تخفیف قسطی هم میشه خرید
    حیف که ما تو ایرانیم😞
    دیجی کالا هم قیمت گوشی 22 میلیونی رو میکنه 30 میلیون بعد 200 هزار تومن تخفیف میزاره همه هم می‌خرن کف میکنن🤣