گلکسی اس ۷ احتمالا به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ احتمالا گلکسی اس ۷ را به دوربینی دوگانه مجهز خواهد کرد.اخیرا نیز خبری منتشر شده که حکایت از موفقیت سامسونگ در طراحی سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارد و با توجه به این که در حال حاضر تمامی پرچمدارهای این شرکت کره ای عرضه شده اند، به احتمال زیاد سامسونگ گوشی گلکسی اس ۷ را برای رونمایی از سنسور جدید خود در نظر خواهد گرفت.

اخیرا اخباری نیز منتشر شده بود که حکایت از موفقیت سامسونگ در طراحی سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسلی داشت و با توجه به این که در حال حاضر تمامی پرچمدارهای این شرکت کره ای عرضه شده اند، به احتمال زیاد سامسونگ گوشی گلکسی اس ۷ را برای رونمایی از سنسور جدید خود در نظر خواهد گرفت. سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مذکور در اندازه ای ۱/۲٫۶ اینچی طراحی شده و سایز پیکسل های آن نیز برابر ۱٫۰ میکرون می باشد. علاوه بر این، به لطف استفاده سامسونگ از تکنولوژی ۲۸ نانومتری، مصرف انرژی این سنسور جدید نیز بسیار پایین خواهد بود (کافیست این سنسور را با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی گوشی های اخیر سری گلکسی، که با تکنولوژی ۶۵ نانومتری و پیکسل هایی در اندازه ۱٫۲ میکرون، طراحی شده بود مقایسه کنید تا متوجه پیشرفت چشمگیر آن شوید).

همچنین چیپ مذکور از یک الگوی رنگی RWB جدید نیز بهره مند می باشد که باعث افزایش حساسیت به نور و بهبود کیفیت و کاهش نویز عکس های ثبت شده در نور کم خواهد شد. به علاوه، به لطف اندازه کوچک تر و مصرف کمتر انرژی در سنسور ۲۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ، این کمپانی می تواند گلکسی اس ۷ و سایر گوشی های جدید خود را بسیار باریک تر از نسل های پیشین طراحی نماید که در صورت تحقق این امر، کاربران نیز نسبت به آن، نظر بسیار مثبتی خواهند داشت.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*