تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ

هنر دیجیتال خود را با تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ به نمایش بگذارید

تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ با قابلیت‌های متعدد خود به عنوان مناسب‌ترین ابزار برای به نمایش گذاشتن هنر دیجیتال محسوب می‌شوند. در ادامه با ویژگی‌های این تلویزیون ها آشنا خواهیم شد.

امروزه پیشرفت دنیای تکنولوژی باعث شده تا شکل جدیدی از هنر مدرن با نام هنر دیجیتال ایجاد شود. در حال حاضر هنرمندان به کمک ابزارهای پیشرفته‌ای نظیر کامپیوترها و قلم‌های نوری آثار خارق‌العاده‌ای را به وجود آورده و آنها را به کمک روش‌های مختلف به معرض نمایش می‌‌گذارند. سری جدید تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ یکی از ابزارهای نمایش هنر محسوب می‌شود که هنرمندان به کمک آنها توانستند هنر دیجیتال خود را متحول سازند.

ویژگی‌های تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ

مناسب‌ترین ابزار برای نمایش هنر

تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ

تلویزیون های جدید 2022 Neo QLED که از پردازنده نئوکوانتومی و وضوح تصویر 8K بهره می‌برند به یک قابلیت جدید با نام Real Depth Enhancer مجهز شده‌اند؛ قابلیتی که در آن سطح تصویر از عمق آن جدا شده و واقعی‌ترین تصویر ممکن را به نمایش خواهد گذاشت.

برای این تلویزیون‌ها قابلیت پیشرفته توسعه هوش مصنوعی و ارتقای کیفیت تصویر نیز در نظر گرفته شده که با تجزیه و تحلیل پیشرفته تصاویر باعث افزایش وضوح آنها می‌شوند و هنگام نمایش یک اثر هنری می‌توانند نزدیک‌ترین تصویر به واقعیت را ارائه کنند.

پردازنده عصبی کوانتومی 8K باعث شده تا این تلویزیون جدید سامسونگ به ابزاری مناسب برای نمایش آثار هنری به ویژه هنر دیجیتال تبدیل شود. این پردازنده با 20 شبکه هوش مصنوعی عصبی مستقل قادر است کیفیت تصاویر را بدون توجه به منبع اصلی آنها در بهترین حالت افزایش دهد.

جیبین ایم (Jibin Im)، هنرمند اهل کره جنوبی یکی از هنرمندانی محسوب می‌شود که در سال 2022 از تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ برای نمایش آثار خود استفاده کرده است. وی در این خصوص عنوان کرد امروزه بازدید حضوری از موزه‌ها برای بسیاری از مردم به کار سختی تبدیل شده و در همین راستا با تبدیل فضاهای معمولی به گالری توانستم آثار خود را در کانسپت جدید Art Delivery به علاقه‌مندان نشان دهم.

تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ

این هنرمند بر این باور است که می‌توان آثار خود را در محیط‌های معمولی نظیر گوشه خیابان‌ها یا ایستگاه‌های اتوبوس به نمایش گذاشت تا تمام افراد بتوانند از دیدن آنها لذت ببرند. در واقع این همان هدف سامسونگ از طراحی تلویزیون های Neo QLED 8K بود؛ یعنی بتوان در هر زمان و مکانی از طریق نمایشگرها محتواهای مناسب با سبک زندگی‌های مختلف را به نمایش گذاشت.

جیبین ایم در ادامه گفته‌های خود بیان کرد تلویزیون‌ Neo QLED 8K سامسونگ می‌تواند روشنایی صفحه نمایش را با ظرافت تنظیم کرده و محتواها را طبق استانداردهای مورد نظر هنرمندان به نمایش بگذارند. این تلویزیون‌ها علاوه بر این که جزئیات دقیقی را روی صفحه نمایش ارائه می‌دهند، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را نیز با دقت زیاد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

سری تلویزیون های QLED 2022 جدید سامسونگ به خصوص Neo QLED 8K با چنین ویژگی‌هایی به نخستین گروه از محصولات تصویری در جهان تبدیل شدند که توانستند تاییدیه Pantone را کسب کنند. کسب تاییدیه پنتون حاکی از آن است که رنگ‌های تولید شده در Neo QLED 8K با رنگ‌هایی که چشمان تشخیص می‌دهد، تقریبا برابر است.

همچنین سری تلویزیون های QLED 2022 سامسونگ به کمک فناوری Quantum Dot قادرند به جای این که رنگ‌های آبی و قرمز استاندارد را تولید کنند، رنگ‌های آبی و قرمز بسیار منحصربه‌فرد را به نمایش گذاشته و سطح بازتولید رنگ را به میزان چشمگیری افزایش دهند.

تکنولوژی‌های مخصوص ارائه هنر

نور و ترکیب رنگ جزو مسائل مهم در آثار هنری محسوب می‌شوند و تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ می‌توانند این دو ترکیب را با دقت بالایی نشان دهند. جیمز تورل که به هنرمند نور معروف است عنوان کرد نور آشکار کننده نیست، بلکه مکاشفه است. سامسونگ نیز با توجه به این جنبه اصلی تاریخ هنر توانسته محصول منحصربه‌فردی را تولید و عرضه کند.

تلویزیون های سری QLED 2022 سامسونگ برای کنترل نور پس زمینه به فناوری جدیدی با نام Quantum Mini LED مجهز شدند که باعث افزایش میزان روشنایی از 12 بیت به 14 بیت خواهد شد. این قابلیت باعث می‌شود روشنایی تلویزیون تا سطح 16384 افزایش پیدا کند که از افزایش 4 برابری نسبت به نسل قبل حکایت دارد.

فناوری جدید Shape Adaptive Light در سری 2022 با استفاده از قابلیت‌های پردازنده Neo Quantum می‌تواند روشنایی را افزایش داده و تصاویر و اشکال را به شکل دقیق نمایش دهد. در واقع این فناوری به کمک پردازنده تلویزیون می‌تواند تمامی خطوط، سطوح، اشکال و میزان نور Quantum Mini LED را به شکل دقیق تجزیه و تحلیل کند.

تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ

سامسونگ طی سال‌های اخیر محصولات خود را برای ارائه بهتر آثار هنرمندان طراحی کرده است؛ مثلا این شرکت برای نخستین بار تلویزیون Serif را در جشنواره طراحی لندن در سال 2015 با طراحان معروف فرانسوی Ronan و Erwan Bouroullec ارائه کرد تا طراحی مینیمالیستی شکلی را برای اضافه کردن پیچیدگی به هر فضایی ارائه دهند.

هم‌اکنون با توجه به این که کلکسیونرها به جمع‌آوری مجموعه زیادی از هنرهای دیجیتال در متاورس روی آوردند، تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ نیز برای آنها گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. نمایشگرهای سطح بالای سامسونگ به واسطه طراحی شیک و ظریف خود برای نمایش آثار هنری در واقعی‌ترین شکل ممکن به عنوان مناسب‌ترین ابزار محسوب می‌شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*