MSI، نسل جدید لپ تاپ های سری WS60 خود را معرفی کرد

کمپانی MSI که تا کنون لپ تاپ های بسیاری را به پردازنده های Skylake مجهز کرده است، نسل جدید نوت بوک WS60 را نیز با این پردازنده ها به روز کرده است و کاربران می توانند میان دو پردازنده نسل ششم Core-i7 و همچنین Xeon E3-1505M محصولات خود را انتخاب کنند.

درحالی که شرکت MSI اذعان کرده است که نوت بوک ۱۵.۶ اینچی WS60 باریک ترین و سبک ترین workstation موجود در بازار است، اما خبرگزاری Hexus عنوان کرده است که ضخامت نسخه جدید ۲۰ میلیمتر و وزن آن نیز ۱.۹ کیلوگرم است، که برابر با ضخامت و وزن نسل پیش WS60 است. البته برخی خبرگزاری ها از کیفیت بسیار بد ساخت نسل پیش این محصول به شدت ناراضی بودند.

نوت بوک WS60 از پردازنده گرافیکی Quadro M1000M شرکت انویدیا که از ۲ گیگابایت رم بهره می برد، استفاده خواهد کرد. ۳۲ گیگابایت رم DDR4 در کنار سیستم خنک کننده انحصاری MSI نیز دیگر ویژگی های سخت افزاری این محصول خواهند بود.

این نوت بوک در دو نسخه مختلف ارائه می شود که نسخه استاندارد از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ضد انعکاس با وضوح Full HD بهره خواهد برد و نسخه پیشرفته تر از صفحه نمایشی با وضوح ۳۸۴۰ x 2160 پیکسل استفاده خواهد کرد که با نام wide-view edition ارائه خواهد شد.

از سوی دیگر نیز شرکت MSI این نوت بوک را با دو گزینه برای حافظه داخلی ارائه خواهد کرد. حافظه داخلی استاندارد M.2 SATA SSD و همچنین حافظه سریع تر M.2 NVMe PCIe انتخاب های مختلف کاربران در این بخش خواهند بود.

در نهایت باید گفت تاریخ انتشار و قیمت رسمی نسل جدید نوت بوک WS60 از سوی MSI عنوان نشده است، اما بد نیست بدانید نسل کنونی با قیمت ۲۲۹۹ دلار ارائه می شود، پس نسل جدید نیز باید در محدوده قیمت۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار ارائه شود.

منبع : techradar

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*