آنر X8 5G

آنر X8 5G با اسنپدراگون 480 پلاس و دوربین 48 مگاپیکسلی، یک گوشی اقتصادی جذاب است

آنر X8 5G جدیدترین محصول میان رده و اقتصادی Honor است که با ماژول سه‌گانه دوربین و تراشه‌های میان رده اسنپدراگون می‌تواند رضایت علاقمندان به گوشی‌های 5G ارزان قیمت را جلب کند.

کمپانی آنر در ماه مارس سال جاری گوشی Honor X8 4G را رونمایی کرد. اکنون اما پس از گذشت حدود چهار ماه نوبت به معرفی نسخه 5G این محصول رسیده است. گوشی جدید این کمپانی، آنر X8 5G نام دارد و در طراحی و ظاهر شباهت بسیاری به نسخه 4G دارد. با این حال مشخصات فنی آن کمی ضعیف‌تر از نسخه 4G است.

با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی مشخصات این گوشی جدید و اقتصادی آنر بپردازیم.

گوشی آنر X8 5G ، میان رده‌ای خوش قیمت و کارآمد

صفحه نمایش Honor X8 5G اندازه‌ای 6.5 اینچی دارد و از پانل‌های ال سی دی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 60 هرتز استفاده می‌کند. این صفحه نمایش به یک حفره قطره‌ای شکل مجهز است که دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی درون آن جا گرفته است.

گوشی Honor X8 5G

علاوه بر این، ماژول دوربین عقب این گوشی سه‌گانه بوده و از یک حسگر 48 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و یک واحد دو مگاپیکسلی سنجش عمق تشکیل می‌شود.

آنر در میان رده جدید خود از تراشه اسنپدراگون 480 پلاس کوالکام استفاده کرده است. همچنین در کنار این چیپست شاهد استفاده از شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هستیم. آنر X8 5G همچنین به سیستم عامل اندروید 11 مجهز است و رابط کاربری Magic UI 4.2 بر روی آن نصب خواهد بود.

ظرفیت باتری Honor X8 5G هم 5000 میلی آمپر ساعت است و شارژ آن با توان 22.5 وات انجام خواهد شد.

آنر ایکس 8 5G همچنین به حسگر اثر انگشت هم مجهز شده است. این حسگر بر روی قاب کناری دستگاه قرار داشته و با کلید Power ادغام شده است. بعلاوه، این گوشی از اکثر قابلیت‌های ارتباطی و اتصالی معمول نظیر دو سیم کارت، 5G، وای فای، بلوتوث 5.2 و ان اف سی پشتیبانی کرده و به درگاه یو اس بی نوع C و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز مجهز است.

برای مقایسه بد نیست بدانید که آنر X8 4G صفحه نمایشی 6.7 اینچی و ال سی دی دارد که رزولوشن آن FHD+ بوده و نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین دوربین سلفی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی بوده و رزولوشن دوربین اصلی ماژول سه‌گانه آن هم 64 مگاپیکسل است. بعلاوه، یک دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو هم در ماژول دوربین نسخه 4G به کار رفته‌اند.

آنر X8 5G

نسخه 4G همچنین به تراشه اسنپدراگون 680 مجهز است و شش گیگابایت رم دارد. علاوه بر این، ظرفیت باتری Honor X8 4G برابر با 4000 میلی آمپر ساعت است و شارژ آن با توان 22.5 وات انجام می‌شود. سیستم عامل این گوشی هم به طور پیش‌فرض اندروید 11 بوده و رابط کاربری Magic UI 4.2 بر روی آن نصب است.

آنر هنوز در خصوص قیمت محصول جدیدش اطلاعات خاصی را منتشر نکرده است. با این حال می‌دانیم که آنر X8 5G در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*