پوکو m4

شیائومی پوکو M5 ، یک قدم به معرفی نهایی نزدیک شد

طبق اطلاعاتی که از طریق سایت‌های صدور گواهینامه فاش شده، ظاهرا شیائومی قصد دارد دو گوشی پوکو M5 و M5s را به زودی وارد بازار کند.

پوکو اخیرا با عرضه Poco F4 5G در هند، فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. اکنون به‌نظر می‌رسد این زیربرند شرکت شیائومی، در حال کار بر روی دستگاه جدیدی به نام پوکو M5 است. این نام با تایید در دیتابیس IMEI، در چندین سایت صدور گواهینامه نیز مشاهده شده است. از این رو، تمامی اطلاعات حاکی از آن هستند که این گوشی به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

شایعه ساخت گوشی پوکو M5 اولین بار توسط وب‌سایت “Xiaomiui” منتشر شد. این پایگاه یک گوشی هوشمند ناشناخته را در کد منبع با شماره مدل 22071219CG و رمز Rock and Stone شناسایی کرده بود. پس از جستجوی شماره مدل دستگاه در IMEI، مشخص شد که گوشی مذکور، همان Poco M5 مورد انتظار است.

پوکو m5s

پس از این افشا، گوشی پوکو ام 5 با شماره مدل فوق، در سایت‌های صدور گواهینامه نظیر BIS، FCC و IMDA نیز رویت شد. طبق آخرین اطلاعات فهرست منتشر شده، این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید 12 استفاده خواهد کرد و از اتصال‌های وای‌وای دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت نیز مشخص شد که Poco M5 یک دستگاه 4G است.

پوکو M5 تنها گوشی این سری نخواهد بود و نسخه Poco M5s نیز اخیرا در سایت صدور گواهینامه IMDA مشاهده شده است. طبق گمانه‌زنی‌ها، این گوشی نسخه تغییر نام یافته ردمی نوت 10 اس خواهد بود که از پردازنده هلیو G95 مدیاتک استفاده می‌کند و به نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با وضوخ +FHD مجهز است.

گوشی پوکو M5s هم‌چنین احتمالا از یک دوربین چهارگانه، شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر استفاده خواهد کرد. این دستگاه نیروی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت تامین خواهد کرد و از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

هر دو گوشی مذکور در دسته میان‌رده محسوب می‌شوند و احتمالا با قیمتی کم‌تر از 160 دلار عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*