آنر مجیک بوک ۱۴ با پردازنده‌های سری AMD Ryzen 6000

آنر مجیک بوک ۱۴ با پردازنده‌های سری AMD Ryzen 6000 معرفی شد

لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ با پردازنده‌های سری AMD Ryzen 6000 رونمایی شد. این نسخه از نظر طراحی و پیکربندی مشابه مدل اینتلی است، ولی قیمت پایین‌تری دارد.

کمپانی آنر از نسل جدید لپ تاپ MagicBook 14 2022 با پردازنده‌های AMD رونمایی کرد. در حالی که پیش از این نسخه‌ای از لپ تاپ آن آنر با پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل (Alder Lake) و کارت گرافیک Nvidia GeForce عرضه شده، اکنون نوبت به رونمایی از مدل دیگری از آنر مجیک بوک ۱۴ با پردازنده‌های سری AMD Ryzen 6000 با گرافیک مبتنی بر RDNA-2 است.

ابعاد این نسخه ۳۰۷.۵۱ در ۲۲۷.۵۶ در ۱۶.۹ میلی‌متر است و وزنی بین ۱.۵۴ تا ۱.۵۸ کیلوگرم بسته به مدل انتخابی کاربر دارد. علاوه بر این نمایشگر این مدل حاشیه‌های بسیار باریک ۴.۹ میلی‌متری داشته و نسبت ۳ به ۲ را در ابعاد ۱۴ اینچی ارائه می‌کند.

AMD Ryzen 6000 آنر مجیک بوک ۱۴

به گفته آنر، این نمایشگر رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی دارد، اوج روشنایی آن ۳۰۰ نیت و نسبت کنتراست آن ۱۵۰۰ به ۱ است. نمایشگر این لپ تاپ گواهی TUV Rheinland را برای ساطع شدن نور آبی کم ارائه می‌کند و به یک باتری ۷۵ وات ساعتی مجهز است که تنها در عرض ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه شارژ کامل می‌شود.

شما می‌توانید مجیک بوک جدید را با پردازنده Ryzen 5 6600H یا Ryzen 7 6800H تهیه کنید که هر دو از پردازشگر گرافیکی Radeon 660M و Radeon 680M‌ با معماری +Zen 3 برخوردارند. بر اساس سفارش‌ها Radeon 680M تنها کمی رده پایین‌تر از GeForce MX550 است. با این حال GeForce RTX 2050 به طور قابل توجهی قدرتمندتر از هر دو این پردازشگرهای گرافیکی است.

قیمت نسخه AMD Ryzen 6000 آنر مجیک بوک ۱۴

متأسفانه آنر هنوز تأیید نکرده که این گوشی‌ها در خارج از کشور چین هم عرضه خواهند شد یا خیر. احتمالاً تا چند ماه دیگر این موضوع مشخص می‌شود. در هر صورت، قیمت مدل‌های مختلف نسخه AMD رایزن ۶۰۰۰ مجیک بوک ۱۴ به ترتیب زیر است:

  • پردازنده AMD Ryzen 5 6600H / رم ۱۶ گیگ LPDDR5 / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD / قیمت ۷۶۸ دلار
  • پردازنده AMD Ryzen 7 6800H / رم ۱۶ گیگ LPDDR5 / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD / قیمت ۸۴۲ دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*