قیمت گلکسی زد فولد ۴

قیمت گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ و ایرباد گلکسی بادز ۳ پرو فاش شد

قیمت گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ – Galaxy Z Fold 4 و ایرباد گلکسی بادز ۳ پرو – Galaxy Buds 3 Pro سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شد.

تنها سه هفته تا رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴، ساعت‌های هوشمند واچ ۵ و ایرباد‌های بی‌سیم جدید گلکسی بادز بیشتر باقی نمانده است. سامسونگ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ماه) رویداد جدید Unpacked را برگزار خواهد کرد. اما در پشت صحنه، فروشگاه‌ها در حال آماده شدن برای فروش این محصولات هستند و امروز به صورت اتفاقی قیمت تعیین شده برای گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ و هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۳ پرو توسط یک خرده‌فروشی به بیرون درز کرد.

قیمت گلکسی زد فولد ۴

قیمت گلکسی زد فولد ۴

ظاهراً برخلاف شایعات خبری از نسخه ۱ ترابایتی گلکسی زد فولد ۴ نیست. این گوشی در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود که قیمت آن‌ها هم به ترتیب زیر است. در زیر همچنین ما قیمت جدید این نسل را با نسل قبلی مقایسه کرده‌ایم.

گوشیزد فولد ۴زد فولد ۳
۲۵۶ گیگابایتی۱،۸۶۴ یورو۱،۸۰۰ یورو
۵۱۲ گیگابایتی۱،۹۸۲ یورو۱،۹۰۰ یورو

آنطور که بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد، گوشی‌های جدید سری زد سامسونگ ظرفیت رم بیشتری نسبت به نسل گذشته نخواهند داشت. این به معنای ظرفیت ۱۲ گیگابایتی برای مدل فولد است.

اگرچه نمی‌توان به طور قطع در این مورد نظر داد. در مورد نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۴ هم این‌چنین است. به هر ترتیب قیمت این گوشی‌ها کمی نسبت به نسل قبلی افزایش خواهد یافت.

قیمت گلکسی بادز ۳ پرو

مورد بعدی، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ است که فهرست قیمت آن با شماره مدل R510 به بیرون درز کرده است. نسخه پایه این مدل ۲۲۶ یورو اعلام شده که البته با تخفیف به ۲۱۴ یورو کاهش پیدا کرده است. در مقایسه با آن، نسل قبلی که ژانویه سال گذشته معرفی شد، ۲۳۰ یورو قیمت داشت.

قیمت گلکسی بادز ۳ پرو

سامسونگ این ایرباد بی‌سیم TWS را در سه رنگ سفید، خاکستری و بنفش عرضه خواهد کرد. بنابراین مثل سری زد فولد ۴، خبری از رنگ جدید «بژ» در این نسخه نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*