هدست ps5

بهترین هدست های PS5 در سال 2022

در این مطلب از میان طیف وسیعی شامل نمونه‌های رده بالا، اقتصادی، بی‌سیم و باسیم، به معرفی بهترین هدست های PS5 در سال 2022 می‌پردازیم.

هدست، از مهم‌ترین لوازم جانبی PS5 محسوب می‌شود که خرید آن تقریبا برای هر گیمری ضروری است. هدست های پلی‌استیشن 5 به‌عنوان یک سیستم صوتی کارآمد، چه در بازی‌های چندنفره رقابتی و چه در عناوینی با سبک امیرسیو سیم، تجربه صوتی شما را در حین بازی بهبود می‌بخشند. PS5 هم‌چنین به برخی از ویژگی‌های جالب صوتی مجهز شده که می‌توان به‌وسیله استفاده از یک هدست مناسب از آنها بهره برد. در این مطلب، به مرور بهترین هدست های PS5 در سال 2022، از نمونه‌های بی‌سیم رده بالا تا گزینه‌های اقتصادی و با سیم می‌پردازیم.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پلی‌استیشن 5، فناوری صوتی سه‌بعدی اختصاصی آن به نام “Tempest 3D Audiotech” است. این قابلیت باعث افزایش صدای جهت‌دار شده و شنونده را به‌خوبی در جریان منشا صدا قرار می‌دهد. فناوری صوتی سونی، به ویژه در بازی‌های اول شخص کاربرد دارد و هم‌چنین در عناوینی مانند Returnal نیز بسیار موثر عمل می‌کند.

بهترین هدست های گیمینگ PS5 در سال 2022

SteelSeries Arctis 7P Plus

هدست Steelseries 7p plus

هدست بازی SteelSeries Arctis 7P Plus، یک نمونه فوق‌العاده محسوب می‌شود که به طور اختصاصی بر پایه ویژگی‌های PS5 ساخته شده است. این هدست علاوه بر کیفیت عالی صدا، از فناوری صوتی سه‌بعدی پلی‌استیشن 5 نیز پشتیبانی می‌کند. 7P Plus به‌ صورت بی‌سیم از طریق یک دانگل USB-C با فرکانس 2.4 گیگاهرتز متصل می‌شود و به‌طور بی‌سیم با کنسول‌های نینتندو سوئیچ، PS4 و کامپیوتر سازگاری دارد. این هدست به لطف بالشتک‌های فوق‌العاده نرم گوش و طراحی عالی هدبند که شامل یک نوار الاستیک است، راحت‌ترین هدفون‌ موجود در فهرست به‌شمار می‌رود.

میکروفون مخفی متصل شده این هدست، دارای یک محفظه کشویی است که در صورت عدم استفاده، آن را دور از دسترس نگه می‌دارد. این هدفون علاوه بر مشخصات کامل فنی، از طراحی شیک و مطابق با PS5 برخوردار است.

ریزر بلک شارک V2 پرو – از بهترین هدست های گیمینگ PS5

ریزر بلک شارک v2 پرو

بک شارک V2 پرو ریزر، یکی از راحت‌ترین هدست های گیمینگ موجود در بازار است که کیفیت صدای عالی را به وسیله اتصال بی‌سیم ارائه می‌کند. این محصول دارای فناوری بی‌سیم Hyperspeed است که ریزر از آن در کیبورد و ماوس‌های خود نیز استفاده می‌کند و اتصالی با تاخیر کم را به ارمغان می‌آورد. این هدست دارای نرم‌افزاری اختصاصی به نام “THX Spatial Audio” است که آن‌را به یک گزینه ایده‌آل برای بازی‌های کامپیوتری نیز تبدیل کرده است.

بلک شارک V2 Pro در نسخه‌های مختلفی عرضه شده که از جمله آنها می‌توان به دو مدل سیمی اشاره کرد. در حالی‌که این هدفون از رقیب خود یعنی Pulse 3D گران‌تر است، اما کیفیت صدای فوق‌العاده، راحتی بالا و میکروفون عالی آن، این اختلاف قیمت را توجیه می‌کند.

ریزر Kaira پرو

هدست ریزر Kaira پرو

اگر به دنبال یک هدست بازی هستید که کاملا با ویژگی‌های PS5 منطبق باشد، پیدا کردن نمونه‌ای بهتر از Kaira Pro بسیار دشوار است. یکی از ویژگی‌های بارز پلی‌استیشن 5، بازخورد لمسی آن از طریق کنترلر Dualsense است و این هدست قادر است به لطف فناوری هایپرسنس ریزر، لمس‌های هپتیک را برای به‌طور اختصاصی برای گوش شما تنظیم کند. هم‌چنین درایورهای 50 میلی‌متری آن، با تولید صدایی غنی، این هدفون را از نظر کیفیت صدا در بالاترین سطح قرار داده و شفافیت میکروفون قابل جداسازی ویژه چت صوتی را دوچندان می‌کند.

کایرا پرو، یک هدست رده‌بالا است که به لطف ترکیبی از رنگ‌های سفید و مشکی، از هم‌خوانی خوبی با کنسول PS5 برخوردار است. این هدفون هم‌چنین به جلوه‌های نورپردازی Chroma RGB مجهز شده که با استفاده از یک برنامه اخصاصی تلفن همراه، قابل تنظیم است. یکی دیگر از قابلیت‌های Kairo Pro، اتصال بی‌سیم از طریق دانگل USB-C با فرکانس 2.4 گیگاهرتز به PS5، علاوه بر پشتیبانی از بلوتوث است. این بدان معنی است که می‌توانید از این هدفون گیمینگ برای اتصال به تمامی دستگاه‌های دارای بلوتوث استفاده کنید که فراتر از PS5، آن را به یک انتخاب همه‌کاره برای طیف وسیعی از دستگاه‌ها تبدیل می‌کند.

SteelSeries Nova Pro

steelseries نوا پرو

اگر محدودیتی در بودجه خود ندارید، هدست SteelSeries Nova Pro نمونه‌ای فوق‌العاده است که علاوه بر ویژگی‌های مبتنی بر گیمینگ، به عنوان یک هدفون رده‌بالای سنتی نیز قابل استفاده خواهد بود. نوا پرو از معدود هدست‌های بی‌سیمی به‌شمار می‌رود که با هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باس ایکس و S سازگار است. این هدست یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی است که هر دو کنسول را در اختیار دارند. هدفون Nova Pro در دو نسخه عرضه شده که اولی به صورت بی‌سیم به پلی‌استیشن و کامپیوتر متصل می‌شود و دیگری با ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه شخصی (حداکثر دو دستگاه به‌طور هم‌زمان) سازگاری دارد.

هدست Nova پرو هم‌چنین دارای یک پایه نگهدارنده است که از طریق پورت USB-C به دستگاه‌های مورد نظر متصل می‌شود. این پایه دارای یک نمایشگر OLED است که می‌توانید از طریق آن، صدا و دیگر تنظیمات را اعمال کنید. پایه نگهدارنده این هدفون در هنگام روشن کردن کنسول، به طور خودکار آماده به کار می‌شود. علاوه بر این، نوا پرو از دو باتری قابل شارژ نیروی خود را تامین می‌کند که یکی از آنها از طریق پایه هدست شارژ می‌شود. بنابراین در صورتی‌که باتری یدکی را شارژ کنید، احتمالا هرگز با کمبود شارژ مواجه نخواهید شد.

هدست Nova Pro دارای طراحی شیک با یک میکروفون دو طرفه با قابلیت حذف نویز است که به جهت گوشی سمت چپ می‌چرخد. این قابلیت در هنگام استفاده از آن به عنوان یک جفت هدفون بلوتوث کارآمد است. گوشی‌های این هدست از جنس چرم مصنوعی بسیار نرم هستند و استفاده از آنها حتی برای ساعت‌ها راحت و بدون مزاحمت خواهد بود. هم‌چنین یک نوار پشتیبانی، به منظور کاهش میزان فشار بر روی سر، این هدست را در راحت‌ترین حالت ممکن قرار می‌‌دهد. هدبند فولادی آن نیز با افزایش مقاومت هدست، دوام آن را تضمین کرده است.

در صورتی‌که از این هدست برای بازی‌های کامپیوتری استفاده کنید، می‌توانید با نصب برنامه اختصاصی سونار SteelSeries از امکاناتی نظیر شخصی‌سازی پروفایل‌های صوتی برای بازی‌های خاص بهره ببرید و هدست را برای تمرکز بر روی نشانه‌های صوتی خاص تنظیم کنید. هم‌چنین می‌توانید از نرم‌افزار سونار برای جلوگیری از صداهای خاص مانند تایپ و دیگر عوامل مزاحم استفاده کنید.

هدست SteelSeries Nova Pro علاوه بر PS5، برای ایکس باکس و کامپیوتر نیز بهترین نمونه بی‌سیم بازار به‌شمار می‌رود. این هدست هم‌چنین در یک نسخه سیمی نیز عرضه شده که کیفیت صدای بهتری را برای استفاده با رایانه ارائه می‌دهد، اگرچه این مدل تنها برای افرادی که پشت میز خود و بدون جابجایی بازی می‌کنند، توصیه می‌شود.

سونی پالس 3D – از بهترین هدست های اقتصادی PS5

سونی پالس 3d

هدست Pulse 3D سونی، به طور اختصاصی برای استفاده و هماهنگی با PS5 ساخته شده است. با اینکه قاب پلاستیکی آن باعث شده تا حدودی متزلزل به‌نظر برسد، اما این هدفون یک گزینه اقتصادی عالی محسوب می‌شود. کیفیت صدای بسیار خوب آن با پشتیبانی از فناوری صوتی سه‌بعدی سونی تقویت شده است. از دیگر مزایای این هدست می‌توان به طراحی شیک آن اشاره کرد که مینیمال و کم‌جا است. با این‌حال، افرادی که گوش‌های بزرگ‌تری دارند، احتمالا استفاده چندان راحتی را با این هدفون تجربه نخواهند کرد.

سونی Inzone

هدست ps5 سونی inzone

هدفون Inzone سونی که اخیرا وارد بازار شده، از همان ویژگی‌های صوتی منطبق با PS5 مانند سری Pulse بهره می‌برد، با این تفاوت که در سه مدل مختلف عرضه شده و برای افرادی که از طریق کامپیوتر و پلی‌استیشن 5 به بازی می‌پردازند، انتخابی ایده‌آل است. هدست 300 دلاری Inzone از چرم نرم و باکیفیت استفاده شده در سری هدفون‌های WH-10000X بهره می‌برد که راحتی فوق‌العاده‌ای دارد. اگر به دنبال یک هدست بی‌سیم از این سری هستید، مدل H9 مطمئنا بهترین گزینه است، زیرا در نسخه 230 دلاری H7، از پارچه‌ای با کیفیت پایین‌تر بر روی گوشی‌های هدفون استفاده شده و هم‌چنین فاقد فناوری حذف نویز است. هر دو مدل H9 و H7 از اتصالات بی‌سیم و بلوتوث 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنند.

در این میان، نسخه سیمی H3 نیز با قیمتی مشابه پالس عرضه شده است. اگر در درجه اول یک گیمر PS5 هستید، پالس انتخاب بهتری است و در صورتی‌که گیمر کامپیوتری هستید، هدست های Inzone گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند. این سری از فناوری صدای فضایی 360 سونی برای تولید صدایی که به طور ویژه برای گوش شما طراحی شده، استفاده می‌کنند. البته ویژگی مذکور تنها برای کامپیوتر در دسترس است. هم‌چنین با استفاده از برنامه اختصاصی Inzone hub برای این پلتفرم، می‌توانید بر روی تجربه صوتی خود در کامپیوتر، کنترل داشته باشید.

این هدست به طور خاص، بهترین انتخاب برای آن دسته از گیمرها محسوب می‌شود که در دو پلتفرم PS5 و کامپیوتر به اجرای بازی می‌پردازند.

SteelSeries Arctis Prime

steelseries arctis پرایم

این هدست یک گزینه اقتصادی عالی است که با تمامی دستگاه‌های موجود از جمله PS5 سازگاری دارد. هدفون Arctis Prime با وجود قیمت اقتصادی، ویژگی‌هایی نظیر ارگونومی فوق‌العاده، طراحی سبک وزن، استحکام بالا و صدای عالی را ارائه می‌دهد. اگر با اتصال سیمی مشکلی ندارید، Arctis Prime گزینه‌ای است که احتمالا از انتخاب آن ناامید نخواهید شد.

Astro A50

هدست استرو A50

هدست بی‌سیم استرو A50 یکی از بهترین گزینه‌های رده بالا برای استفاده با PS5 است. این هدفون فوق‌العاده راحت، دارای یک پایه نگهدارنده است که می‌توانید از طریق آن، به سادگی هدست خود را شارژ کنید. استرو A50 به وسیله پورت USB به پلی‌استیشن 5 متصل می‌شود. هم‌چنین قابلیت اتصال داک به رایانه شخصی نیز این امکان را فراهم کرده تا پروفایل‌های اکولایزر را برای استفاده با کنسول‌های پلی‌استیشن شخصی‌سازی کرده و ذخیره کنید. این هدست که از عمر باتری 10 ساعته برخوردار است، تقریبا برای یک روز کاری، بدون شارژ مجدد دوام می‌آورد.

Astro A40 – یکی از بهترین هدست های باسیم PS5

استرو a40

اگر از گزینه‌های ارزان‌تر و سیمی استقبال می‌کنید، استرو A40 یک انتخاب عالی است. این هدست کیفیت صدایی مشابه با سری A50 را ارائه می‌کند، اما با این تفاوت که دارای میکروفون‌های قابل جداسازی، قاب سبک‌تر و اتصال سیمی است. استرو A40 از طریق درگاه 3.5 میلی‌متری DualSense متصل می‌شود و از دو فناوری صوتی مخصوص بازی و چت صوتی پشتیبانی می‌کند.

H6Pro و EPOS H3 Hybrid

EPOS H3 و اچ 6 پرو

با اینکه برند EPOS، به اندازه دیگر سازندگانی که در فهرست قرار دارند، شناخته شده نیست، اما احتمالا نام سنهایزر، غول صوتی باسابقه که مغز متفکر هدست های این شرکت محسوب می‌شود را شنیده‌اید. EPOS H3 Hybrid با ترکیب صدا و استفاده هم‌زمان از طریق بلوتوث، این امکان را می‌دهد تا در حالی‌که با دوستتان در حال چت هستید، به بازی بپردازید که از طریق دو میکروفون جداگانه و کنترل صدای یکپارچه ارائه شده است. هدست خوش‌استایل EPOS H6Pro نیز با طراحی آکوستیک بسته خود، شما را از دنیای اطراف دور می‌کند. این هدفون دارای یک میکروفون جداشدنی است که با تمامی پلتفرم‌های اصلی سازگاری دارد.

HyperX Cloud Flight

هایپرایکس cloud flight

مشخصه بارز هدست HyperX Cloud Flight که اکنون با کاهش قیمت به فروش می‌رسد، عمر باتری آن است که می‌تواند تا 30 ساعت دوام بیاورد. این هدفون هم‌چنین دارای طراحی بادوام و جلوه‌های نورپردازی LED بوده و با کامپیوتر و پلی‌استیشن سازگاری دارد. هدست هایپرایکس هم‌چنین به یک میکروفون قابل جداسازی مجهز شده که دارای ویژگی‌های حذف نویز داخلی است.

Victrix Gambit Black

هدست victrix gambit black

برای هر گیمری که به دنبال تجربه‌ای جدی و پرقدرت از صدا است، Victrix Gambit از سخت‌افزار تنظیم شده‌ای استفاده می‌کند که سازگاری مناسب با ویژگی‌های صوتی سه‌بعدی PS5 از جمله آن است. این هدست با زبان طراحی خاص و وزن بسیار سبک خود، برای عناوین محبوبی چون Fortnite و Call of Duty صدایی فراگیر را به ارمغان می‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*