اولین تریلر فیلم جان ویک 4

اولین تریلر فیلم جان ویک 4 را تماشا کنید

سرانجام انتظارها به پایان رسید و اولین تریلر فیلم جان ویک 4 – John Wick: Chapter 4 منتشر شد؛ این تیزر جذاب را در ادامه تماشا کنید.

در جریان کنفرانس کامیک‌-کان سن‌دیگو، از نخستین تریلر جان ویک 4 رونمایی شد که وعده‌ی چند سکانس مبارزه‌ی حماسی را می‌دهد.

در ابتدای تریلر، ویک را داریم که در حال تمرین مشت‌زنی است و بعد مردی را رویت می‌کنید که از او می‌پرسد: «تاکنون فکر کرده‌ای این ماجراها چه زمانی به پایان می‌رسد؟» و سپس به جان می‌گوید «هیچ‌کس، حتی تو، نمی‌تواند همه را به قتل برساند». در ادامه لحظاتی از رویارویی ویک با آدم‌بد‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد که هر کدامشان با یک اسلحه‌ی متفاوت به جنگ وی آمده‌اند. بعدتر صدای لارنس فیشبرن را هم می‌شنوید که از جان می‌پرسد «آماده‌ای؟» و او به این سوال پاسخ مثبت می‌دهد.

اولین تریلر فیلم جان ویک 4

سازنده‌ی فیلم، چاد استاهلسکی در گفتگوی اخیرش به این نکته اشاره داشته که هدف آن‌ها از ساخت قسمت چهارم این بوده است که بتوانند «راه‌های تازه‌ای برای زجر دادن جان ویک پیدا کنند» و با توجه به این تیزر تریلر، ظاهرا آن‌ها به هدف خود رسیده‌اند.

طرفداران ژانر اکشن، چند سالی است که به این مجموعه دل بسته‌اند و باید دید قسمت چهارم تا چه اندازه می‌تواند نظر آن‌ها را جلب کند. قسمت سوم با نام «پارابلوم» سال 2019 اکران شد و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که فیلم را برای سکانس‌های اکشن بی‌نظیر و بازی خوب کیانو ریوز تحسین کردند. این فیلم به فروش 181 میلیون دلاری در گیشه رسید و از فروش دو قسمت پیشین عبور کرد. می‌توان انتظار داشت که قسمت چهارم هم از سه‌گانه‌ی اصلی پرفروش‌تر ظاهر شود.

در کنار کیانو ریوز و لارنس فیشبرن، لنس ردیک و ایان مک‌شین از قسمت‌های قبل بازگشته‌اند. از بازیگران جدید هم می‌توان به رینا ساوایاما، دانی ین، بیل اسکاشگورد، هیرویوکی سانادا و اسکات ادکینز اشاره کرد.

فیلم جان ویک 4 تاریخ «24 مارس 2023» (4 فروردین 1402) به اکران سینماهای جهان در می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*