گوشی های سری A سامسونگ

با جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ برای خرید در تابستان 1401 آشنا شوید

با جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ شامل گلکسی A73، گلکسی A53، گلکسی A33، گلکسی A23 و گلکسی A13 برای خرید در تابستان 1401 آشنا شوید.

در گذشته کاربران گوشی های میان رده را نسخه‌های بسیار ضعیفی نسبت به سری پرچمداران می‌دانستند، اما طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان با عرضه نسل جدید گوشی های میان رده و ارائه قابلیت‌هایی نزدیک به گوشی های پرچمدار توانستند نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کنند و ذهنیت بدی که نسبت به میان‌رده‌ها وجود داشت را از بین ببرند.

گوشی های میان رده سری A سامسونگ نیز از قابلیت‌های متعددی بهره می‌برند؛ قابلیت‌هایی که در گذشته فقط در گوشی های پرچمدار ارائه می‌شد. گوشی های سری A سامسونگ به طراحی زیبا و مقاوم، سیستم عامل اندرویدی جدید و قیمت مناسب مجهز شدند و به همین دلیل برخی از مدل‌های این سری توانستند به محبوب‌ترین گوشی های بازار تبدیل شوند.

در همین راستا سامسونگ در ابتدای سال 2022 میلادی 5 مدل از جدیدترین گوشی های سری A خود را به بازار عرضه کرد. از این رو اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند با قیمت اقتصادی هستید، این گوشی های سامسونگ بهترین گزینه برایتان خواهند بود. در ادامه با جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ شامل گلکسی A73، گلکسی A53، گلکسی A33، گلکسی A23، و گلکسی A13 آشنا خواهیم شد.

معرفی جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ

گلکسی A73

گلکسی A73 توانسته لقب بزرگترین و سبک‌ترین مدل از گوشی های سری A سامسونگ مدل 2022 را از آن خود کند. در واقع این گوشی با برخورداری از دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی، پردازنده 8 هسته‌ای، باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر 6.7 اینچی فقط 181 گرم وزن دارد.

گوشی های سری A سامسونگ

کاربران می‌توانند محتواهای مختلف خود را با نمایشگر سوپرامولد پلاس با رزولوشن 2400 در 1080 این گوشی با کیفیت بالایی تماشا کنند. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه حدود 87 درصد بوده که باعث شده محتواها با جزئیات بهتری به نمایش درآیند.

حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی میان رده سامسونگ نیز به 800 نیت افزایش پیدا کرده تا در طول روز و در فضاهای عمومی برای کاربران مشکلاتی را به وجود نیاورد. همچنین نمایشگر گلکسی A73 قادر به پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بوده تا محتواها با شفافیت و کنتراست بیشتری به کاربر نمایش داده شوند.

کاربران با گلکسی A73 به تمام ابزارهایی که برای ثبت ویدیو و تصاویر نیاز دارند، دسترسی پیدا خواهند کرد. سامسونگ برای این گوشی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و 2 لنز عمق‌سنج و ماکرو 5 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در نظر گرفته تا به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد.

گلکسی A73 به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که کاربران برای استفاده عادی تا دو روز به شارژ مجدد نیازی نخواهند داشت. همچنین اگر شارژ گوشی به پایان برسد، با شارژر فوق سریع 25 واتی می‌توان آن را با سرعت چشمگیری شارژ کرد.

از مهم‌ترین قابلیت‌های گلکسی A73 سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از پلتفرم امنیتی Samsung Knox، پردازنده 6 نانومتری، حافظه داخلی قابل ارتقای 128 یا 256 گیگابایتی، قابلیت تقویت‌کننده بازی، رم 6 یا 8 گیگابایتی، صدای فراگیر Dolby Atmos، محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلاس 5، پشتیبانی از تاییدیه IP67 و مقاوم بودن در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

گلکسی A53

جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ یعنی A73، A53 و A33 در سومین ماه سال 2022 معرفی شدند. این گوشی ها از سبک طراحی مشترک و سخت‌افزار قدرتمند بهره می‌برد. گلکسی A53 نیز به نمایشگری با قابلیت‌های مشابه A73 مجهز شده، اما سایز آن در گلکسی A53 به 6.5 اینچ کاهش پیدا کرده است.

گوشی های سری A سامسونگ

سامسونگ برای گلکسی A53 پردازنده 5 نانومتری اگزینوس 1280 را در نظر گرفته است تا بتوان با این گوشی میان رده چندین برنامه را اجرا کرده و هنگام اجرای بازی‌های سنگین نیز دستگاه با کندی مواجه نشود. این گوشی از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دو لنز عمق و ماکرو 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی بهره می‌برد.

سامسونگ برای دوربین این گوشی دو فناوری لرزش‌گیر تصویر اپتیکال (OIS) و لرزش‌گیر تصویر دیجیتال ویدیو (VDIS) نیز در نظر گرفته تا ویدیوها و تصاویر به شکل شفاف و همچنین بدون تاری و لرزش به ثبت برسند. ضمن این که کاربران هنگام ثبت تصاویر پرتره با کمک افکت‌های بوکه و لنز عمق دوربین قادر خواهند بود پس‌زمینه تصاویر را حذف کنند. سایر قابلیت‌های گلکسی A53 نظیر میزان رم، حافظه و باتری با گلکسی A73 یکسان است.

گلکسی A33

گوشی های سری A سامسونگ

گلکسی A53 و گلکسی A33

گلکسی A33 نیز همانند گلکسی A73 و A53 از پردازنده قدرتمند، نمایشگر گسترده، طراحی سازگار با محیط زیست، دوربین هوش مصنوعی ویژه گلکسی، امنیت بالا و عمر باتری 2 روزه بهره می‌برد. سامسونگ برای گلکسی A33 نمایشگر 6.4 اینچی را در نظر گرفته است و طراحی آن مشابه A73 و A53 بوده تا بدنه‌ای یکپارچه با حاشیه‌های زیبا داشته باشد. طراحی بخش دوربین در پشت گوشی نیز با حداکثر دقت انجام شده تا کمترین برجستگی به وجود بیاید.

گلکسی A33 از دوربین چهارگانه شامل لنزهای اصلی 48 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی به همراه لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 برای دوربین سلفی بهره می‌برد. همچنین سامسونگ برای این گوشی پلتفرم امنیتی پیشرفته با نام Knox را در نظر گرفته است؛ این پلتفرم قادر است اطلاعات را در لایه‌های مختلف و در سطح سخت‌افزار نگه‌داری کند.

همچنین این گوشی میان رده سامسونگ به قابلیت تقویت‌کننده بازی مجهز شده که با یادگیری الگوهای بازی کاربر می‌تواند بخش‌های مختلفی چون حافظه، دما و کارکرد باتری را بهینه کند. با فعال کردن این قابلیت، فعالیت‌های پس‌زمینه و ارسال اعلانات مسدود خواهد شد تا کاربر به شکل 100 درصدی فقط روی بازی تمرکز کند.

گلکسی A23

گوشی های سری A سامسونگ

از یکی دیگر از جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ می‌توان به گلکسی A23 اشاره کرد. این گوشی در قالب یک میان رده اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه شده است. سامسونگ برای این دستگاه ظاهری مدرن و جذاب را در نظر گرفته است. همچنین کاربران به واسطه منحنی‌های مناسبی که طراحان برای این گوشی در نظر گرفتند، می‌توانند آسان‌تر با نمایشگر آن کار کنند.

گوشی های سری A سامسونگ

سامسونگ برای این گوشی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را در نظر گرفته که امکان ثبت ویدیوها و تصاویر را با جزئیات کامل فراهم می‌سازد. همچنین با لنز اولترا واید 5 مگاپیکسلی می‌توانید تصاویر را همان‌گونه که با چشمانتان می‌بینید، ثبت کنید. لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز امکان مشاهده و ثبت جزئی‌ترین بخش‌های تصاویر را فراهم خواهد کرد. با لنز 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج نیز می‌توان تصاویر پرتره زیبایی را با حذف پس‌زمینه به ثبت رساند.

کاربران بر اساس نوع کاربردهای روزانه خود می‌توانند حافظه گلکسی A23 را از 64 تا 128 گیگابایت و رم 4 تا 6 گیگابایتی انتخاب کنند. این گوشی به رابط کاربری جدید وان یو آی 4 سامسونگ با قابلیت سفارشی‌سازی بالا و سیستم عامل اندروید 12 نیز مجهز شده است. متقاضیان می‌توانند این گوشی را در سه رنگ آبی، سفید و مشکی خریداری کنند.

گلکسی A13 یکی دیگر از گوشی های سری A سامسونگ

Galaxy A13

گلکسی A13 یکی دیگر از جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ برای خرید در تابستان 1401 محسوب می‌شود. سامسونگ برای این گوشی صفحه نمایش 6.6 اینچی Infinity-V به همراه رزولوشن 2408 در 1080 را در نظر گرفته است تا کاربران به تجربه بصری باکیفیتی دسترسی پیدا کنند. این گوشی نیز از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد تا دیگر کاربران دغدغه تمام شدن شارژ گوشی را نداشته باشند.

Galaxy A13

گلکسی A13 از دوربین اصلی مشابه گلکسی A23 بهره می‌برد تا کاربران بتوانند تصاویر و ویدیوهای زیبایی را به ثبت برسانند. همچنین دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی این گوشی نیز به قابلیت ارائه‌ی افکت بوکه مجهز شده است. این گوشی از 4 گیگابایت رم با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت بهره می‌برد و به پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای نیز مجهز شده است. سامسونگ این پردازنده را به گونه‌ای بهینه‌سازی کرده تا بتواند بازی‌ها را بدون لگ اجرا کند.

از سایر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به صدای Dolby Atmos، پلتفرم امنیتی Knox، رابط کاربری One UI 4.1 و پشتیبانی از نسخه جدید اندروید 12 اشاره کرد. همچنین گلکسی A13 از طراحی جذابی بهره می‌برد و انحنای مناسب حاشیه گوشی باعث شده تا این میان رده سامسونگ به یک گوشی خوش‌دست تبدیل شود. مشتریان می‌توانند این دستگاه را در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی خریداری کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*